تفاوت دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول ؛ خرید ملک در کجا بهتر است؟

تفاوت دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول

تفاوت دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول چیست؟ آیا می دانید شهر استانبول با موقعیت جغرافیایی خود که در دو قاره (آسیا و اروپا) امتداد دارد، توجه بسیاری از خارجی ها را در سراسر جهان به خود جلب کرد که این امر با اهمیت تاریخی و فرهنگی آن همزمان بود زیرا مرکز فرهنگ ها و انکوباتور تمدن هاست.

تفاوت های زیادی بین بخش آسیایی شهر و بخش اروپایی آن وجود دارد که کارمونیا در این مقاله تمام اطلاعات مربوط به این موضوع را ارائه خواهد کرد.

تفاوت دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول

اگر می خواهید یک پروژه سرمایه گذاری یا حتی مسکن و اقامت در استانبول راه اندازی کنید یا حتی یک سفر توریستی داشته باشید، ابتدا باید تمام اطلاعات زیر را مشاهده کنید.

اماکن و بناهای گردشگری

اگر به دنبال تجمل، تفریح و زیبایی طبیعت هستید، می توانید سمت اروپایی استانبول را انتخاب کنید، زیرا مشرف به دریا، دریاچه ها، کوه ها و فضاهای سبز وسیع است.

همچنین این سمت شهر دارای آثار تاریخی و کاخ های مجلل بسیاری است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

فراهم بودن فرصت های شغلی

اگر به دنبال فرصت های شغلی عالی و برجسته هستید، بخش اروپایی فرصت های مهم بسیاری را فراهم می کند زیرا دارای مراکز تجاری و مناطق صنعتی زیادی است که مناسب همه است.

تعداد جمعیت و تفاوت دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول

تراکم جمعیت نیز تفاوت دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول است. استانبول به داشتن تراکم جمعیت بالا معروف است و از نظر جمعیت در رتبه دوم جهان قرار دارد. بر اساس توسعه شهری و مدرنیته مشاهده شده توسط بخش اروپایی استانبول، که شامل تمام جنبه های آن، و فرصت های شغلی فراوان است و به همین دلیل متراکم ترین شهر است.

 

بیشتر بخوانید : خرید خانه در استانبول به همراه امکانات آنها

 

پروژه های زیربنایی و منافع دولتی

دولت ترکیه به بخش اروپایی توجه و مراقبت زیادی می‌کند و مایل است پروژه ‌های زیرساختی زیادی را برای آنها فراهم کند:

  • فرودگاه جدید استانبول
  • کانال جدید استانبول
  • بزرگراه ها
  • توسعه خطوط حمل و نقل عمومی
  • ساخت پل و تونل

آیا می‌دانستید این بخش استانبول دارای پروژه‌های املاک و مستغلات لوکس زیادی است، زیرا شرکت ‌های ساختمانی به دلیل افزایش تقاضا برای خرید املاک و آپارتمان ‌ها برای ساخت پروژه ‌های خود در آن رقابت می‌کنند، همچنین بسیاری از مناطق آن دارای پروژه ‌های تحول شهری است که هدف آن حذف املاک قدیمی و ایجاد املاک جدید مطابق با شرایط روز بین ‌المللی بود.

دولت ترکیه در حال افزایش تعداد مناطق صنعتی است که این امر زمینه صنعت و کار را احیا کرده و نشاط و فعالیت زیادی به زندگی در آن بخشیده است.

 

تفاوت دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول

 

از جمله اطلاعاتی که درباره تفاوت دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول باید بدانید این است که اولی مناسب برای دوستداران آرامش و سکوت است و دیگری پر سر و صدا و سرشار از نشاط.

جلوه های طبیعت در بخش آسیایی شهر به وفور دیده می شود، در حالی که در بخش اروپایی بسیار اندک است.

قیمت املاک و مستغلات در بخش اروپایی استانبول از املاک و مستغلات در بخش آسیایی بالاتر است، که باعث شد بسیاری از افراد با بودجه پایین به جستجوی ملک و آپارتمان برای فروش در آنجا بپردازند.

هزینه زندگی در بخش آسیایی در مقایسه با هزینه های زندگی در بخش اروپایی نسبتاً متوسط است.

خرید ملک از کجا بهتر است، بخش آسیایی یا اروپایی؟

قبل از اینکه بخش آسیایی یا اروپایی را برای خرید ملک انتخاب کنید، باید به مهم‌ ترین بخش ‌های هر یک از آنها نگاهی بیندازید که در ادامه به مهم ‌ترین آنها اشاره می‌شود

اوسکودار استانبول، طرف آسیایی و تفاوت دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول

یکی از برجسته‌ترین و مهم‌ترین مناطق استانبول، باستانی‌ترین مناطق است که توسط کادیکوی، بیکوز و منطقه عمرانیه احاطه شده است و اصلاً یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری است. بازدیدکنندگان از همه جا می‌آیند تا از زیبایی‌های آب‌های بسفر لذت ببرند و از برج معروف جهان، نه تنها در ترکیه، بازدید کنند. ویژگی این منطقه این است که بخش زیادی از توجه دولت ترکیه را به خود جلب کرده است، زیرا برای توسعه زیرساخت های خود تلاش می کند و حمل و نقل دریایی و زمینی دارد. در مرکز شهر واقع شده است که دسترسی به آن را آسان می کند. برای خرید ملک در ترکیه، لطفا کلیک کنید.

بیکوز استانبول، طرف آسیایی

اگر به منطقه ببک برسید، در منطقه ثروتمندی هستید، زیرا این منطقه لوکس، پیچیدگی و مدرنیته است. فقط افراد پولدار به این منطقه پناه می برند. این شامل بسیاری از مکان های گردشگری متمایز مانند پارک معروف ببک است که به عنوان یکی از زیباترین پارک های شهر طبقه بندی شده است.

فلوریا استانبول، طرف اروپایی

اگر می خواهید با مهم ترین و زیباترین محله های استانبول آشنا شوید، فلوریا با امتداد آن بر روی دریای مرمره، انتخابی ایده آل است. یکی از برجسته ترین فعالیت هایی که گردشگران می توانند در فلوریا انجام دهند، بازدید از آکواریوم و همچنین فروشگاه های برندهای بین المللی است که گردشگران از همه جا بازدید می کنند. برای خرید ملک در کانادا لطفا کلیک کنید.

حرف آخر

در این مقاله تمامی اطلاعات مربوط به تفاوت دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول را ارائه کرده ایم. در همه زمینه ها تفاوت ها و اختلافات زیادی بین آنها وجود دارد. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با کارمونیا تماس بگیرید تا پاسخ دقیق و جامعی به شما ارائه دهیم.

منبع : diyarturk.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *