قیمت، شرایط و مدارک اخذ پاسپورت ترکیه

شرایط و مدارک اخذ پاسپورت ترکیه

شرایط و مدارک اخذ پاسپورت ترکیه چیست؟ در حال حاضر اکثر ایرانی ها و تبعیت های سایر کشور ها به دلیل شرایط بد اقتصادی اقامت به کشورهای خارجی را انتخاب می کنند. از این میان یکی از کشورهایی که متقاضی بسیار زیادی برای گردشگری و پناهندگی دارد، ترکیه است.

کسانی که قصد دارند به هر دلیلی به این کشور سفر کنند، باید نسبت به شرایط و مدارک اخذ پاسپورت ترکیه آگاهی و اطلاعات کافی داشته باشند. روند اخذ پاسپورت برای کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشورها راحت تر بوده، اما بازهم موانع و پیچیدگی مختص به خود را دارد.

 

 

شرایط و مدارک اخذ پاسپورت ترکیه

 

 

یک شخص باید برای گرفتن ویزا تمام مراحل را به صورت قانونی پشت سر بگذارد. مشورت و سپردن کار به وکیلی که در این حیطه فعالیت دارد می تواند، مدت زمان اخذ ویزا را به طور چشمگیری کاهش دهد. چون این شخص نسبت به تمام قوانین و موانع آشنایی داشته، در نتیجه می‌تواند با استفاده از یک سری ترفند تمام آن ها را پشت سر بگذارد.

 

بیشتر بخوانید : نحوه راه اندازی بیزینس در ترکیه

 

البته این ترفند‌ها غیر قانونی نبوده و کاملاً در زمره قانون پیش می رود. پس تمامی افرادی که قصد دارند به منظور سفر و اقامت، پاسپورت ترکیه بگیرند، باید بدانند روش‌های متعددی پیش روی آنهاست.

 این اشخاص باید با در نظر گرفتن شرایط و بررسی درصد خطای هریک از شیوه های اخذ پاسپورت بهترین روش را انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان هدف خود را عملی کنند. برای درک بهتر این موضوع و آشنایی بیشتر شما عزیزان با این مسئله ما در این مقاله به بررسی شرایط و مدارک اخذ پاسپورت ترکیه می ‌پردازیم. پس تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

دلایل اخذ پاسپورت ترکیه از سوی ایرانی ها

کشور ترکیه یکی از کشورهای توسعه یافته و پهناور است که متقاضیان بسیار زیادی برای گردشگری و پناهندگی دارد. این کشور از جهات مختلفی خصوصیات منحصر به فردی داشته، برای همین افراد با کسب اطلاعات کافی در رابطه با شرایط و مدارک اخذ پاسپورت ترکیه، اقامت در این کشور زیبا و پیشرفته را انتخاب می کنند. در این قسمت به بررسی هر یک از ویژگی و مزایا اقامت در کشور ترکیه می پردازیم.

  • مسافت کوتاه بین ایران و ترکیه: همان‌طور که می‌دانیم نوبت ‌دهی سفارت، صادر شدن ویزا، گرفتن بلیط و بررسی قیمت تمامی آن‌ها از مشکلات مربوط به سفرهای خارج از ایران است. اما اگر مقصد شما کشور ترکیه باشد یا ساکن آن کشور باشید، دیگر این مشکلات و دردسرها برای شما رخ نمی‌دهد. چون شما تنها با گرفتن یک بلیط هواپیما یا قطار پس‌ از در دست داشتن پاسپورت می‌توانید به‌ راحتی در بازه‌های زمانی مختلف میان این دو کشور رفت‌وآمد داشته باشید. در کنار راحتی رفت‌وآمد از ایران به ترکیه یا برعکس، این کشور تشابه فرهنگی با کشور ایران داشته و ایرانی‌ها در آن‌جا احساس غربت و تنهایی نمی‌کنند. چون این حس و حال خوب برای آن‌ها ایجاد می‌شود تا به خوبی در این کشور زندگی .
  • داشتن ثبات در زمینه شرایط اقتصادی: اکثر افراد با در اختیار داشتن سرمایه، راه‌اندازی بیزینس در کشور ترکیه را ترجیح می دهند. چون مشکلات اقتصادی در این کشور بسیار کم بوده و نوسان‌های مختلف قیمت وجود ندارد که روند بازار و فروش را تحت تاثیر قرار دهد. در نتیجه  افراد می‌توانند در این کشور به سرمایه‌گذاری پرداخته و زندگی مرفه ای را برای خود و خانواده فراهم کنند.

بیشتر بخوانید : اخذ ویزای ترکیه در کوتاه ترین زمان 

 

بررسی شرایط و مدارک اخذ پاسپورت ترکیه

برای گرفتن پاسپورت و مهاجرت به هر کشوری پذیرش یکسری شرایط و ارائه برخی مدارک لازم و ضروری است. کشور ترکیه نیز از همین قانون پیروی کرده و افراد برای مهاجرت باید با شرایط و مدارک اخذ پاسپورت آشنایی داشته باشند تا تمامی اقدامات لازم را به درستی انجام دهند.

 

شرایط و مدارک اخذ پاسپورت ترکیه

 

شیوه های اخذ پاسپورت

  • راه اندازی بیزنس و کسب‌وکار برای ۵۰ نفر
  • خریداری اوراق قرضه دولتی
  • ازدواج و تولد فرزند
  • بورسیه تحصیلی
  • سرمایه گذاری در بخش های مختلف شغلی
  • داشتن سپرده بانکی
  • خرید ملک و املاک

مدارک مورد نیاز اخذ پاسپورت

  • در اختیار داشتن مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی، شناسنامه و …
  • ارائه سند طلاق یا ازدواج
  • داشتن گواهی عدم سو پیشینه
  • وجود گواهی سلامت و تمکن مالی

 

بیشتر بخوانید : نحوه پذیرش در دانشگاه های ترکیه

کلام آخر

در این مقاله اطلاعات لازم در رابطه با شرایط و مدارک اخذ پاسپورت ترکیه برای شما عزیزان شرح داده شد. این توضیحات پیش از گرفتن پاسپورت شما را راهنمایی کرده و می‌تواند یک راه گشا باشد. برای اینکه بتوانید نسبت به تمامی جزئیات در رابطه با اخذ پاسپورت ترکیه به طور کل آشنا شوید و اقدامات لازم را از سر بگیرید، به شما توصیه می کنیم با مراجعه به سایت کارمونیا با کارشناسان این سایت مشورت به عمل آورید.

 

منبع : getgoldenvisa.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *