وکیل رسمی در ترکیه : در چه مواردی به وکیل رسمی در ترکیه نیاز داریم؟

وکیل رسمی در ترکیه

وکیل رسمی در ترکیه شخصی است که قوانین را کاملا می شناسد و از طرف موکل مأمور انجام امور مربوط به قرارداد می شود بنابراین طبق قرارداد، این شخص موظف است در تمامی مراحل ذکر شده در قرارداد، امور شما را انجام دهد و یا طبق قوانین مربوطه مشاوره دهد. جهت خرید ملک در ترکیه، لطفا کلیک کنید.

البته متاسفانه به دلیل دخالت ها و نظرات افراد غیرمسئول که خود را وکیل مهاجرت می نامند، اعتماد بسیاری از افراد به وکلای مهاجرت از بین رفته است همچنین اتفاقاتی مانند توصیه های اشتباه یا دریافت هزینه های گزاف از دلایل این بی اعتمادی است.

البته با توجه به نظرات و تمجیدهای مشتریان عزیز بدیهی است که کادر متخصص ما در طول تاریخچه این شرکت صادقانه کار مشتریان (وکیل رسمی در ترکیه) را به درستی انجام خواهند داد. در ادامه با کارمونیا همراه باشید.

در چه مواردی به وکیل رسمی در ترکیه نیاز داریم؟

 

مهاجرت به ترکیه یکی از اصلی ترین زمان هایی است که شما به وکیل رسمی در ترکیه نیاز دارید همانطور که قبلا گفته شد، با توجه به اطلاعات کمی که در مورد قوانین ترکیه دارید، بهتر است شرکتی داشته باشید که در زمینه مهاجرت و اقامت ترکیه آگاه باشد البته قبلا در سایت مقالات کاملی در مورد اقامت ترکیه منتشر کرده بودیم که می توانید مطالعه کنید. جهت اخذ شهروندی ترکیه لطفا کلیکی کنید.

اخذ تابعیت یکی از موارد پیچیده ای است که برای انجام آن باید به شرکت مهاجرت مراجعه کنید و علاوه بر پیچیده شدن پرونده شما، اگر یک غریبه کار تابعیت را برای شما انجام دهد، ممکن است تکمیل پرونده شما بیش از حد معمول طول بکشد البته به طور کلی مجموعه ما اطلاعات کامل و جامعی را برای تمامی موضوعات در سایت خود قرار داده است و ملیت ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شایان ذکر است که بدانید خرید ملک در ترکیه ممکن است کار ساده ای به نظر برسد اما با توجه به کلاهبرداری های سال های اخیر در ترکیه، بهتر است از یک فرد یا شرکت مورد اعتماد کمک بگیرید.

 

وکیل رسمی در ترکیه

 

خرید ملک دارای جزئیات زیادی است، بدهی بانکی، مسکن، توپو، متراژ عالی، قیمت ثابت و درج شده، مالیات و بسیاری موارد دیگر که باعث می شود در صورت عدم آگاهی شما در خرید ملک دچار مشکل شوید از کسی که با این موضوع آشنایی دارد کمک نخواهید.

ثبت شرکت به تنهایی در ایران نیز کار پیچیده ای است توجه داشته باشید که اگر تفاهم نامه به درستی تنظیم نشود، ممکن است شرکت شما در آینده با جریمه های سنگینی مواجه شود در صورت عدم آشنایی با ثبت توسط ما ترکیه می تواند در اسرع وقت تمامی مراحل ثبت شرکت را برای شما انجام دهد.

قوانین حقوقی ترکیه و ایران بسیار نزدیک به هم هستند تنها تفاوت در تعداد ماه های آموزش حقوقی است که در ایران 18 ماه و در ترکیه 24 ماه می باشد همچنین تعداد وکلا در رشته های مختلف در ترکیه محدودیتی ندارد و وکیل رسمی در ترکیه برای اخذ پروانه وکالت به وکالت مراجعه می کنند و پس از تکمیل پرونده متقاضی در صورت پذیرش درخواست آموزش شروع می شود.

چرا باید در ترکیه وکیل داشته باشیم؟

 

در همه جای دنیا همه مردم و خانواده ها یک وکیل دارند که در همه امور با وکیل خود مشورت می کنند تا در مورد کاری که قرار است انجام دهند دچار مشکل نشوند بنابراین در ایران این امر غیرعادی است و معمولا وقتی با مشکلات حقوقی مواجه می شوند به وکیل مراجعه می کنند.

بنابراین بهتر است قبل از هر کاری با وکلای ما مشورت کنید تا مشکلی پیش نیاید در کشورهای دیگر مانند ترکیه داشتن وکیل قابل اعتماد بسیار مهم است از آنجایی که قوانین کشورهای مختلف دنیا مانند ترکیه را نمی شناسیم، بهتر است قبل از هر کاری با وکلای خود صحبت کنیم تا بعدا عواقب ناگواری برای ما نداشته باشد.

 

بیشتر بخوانید :  نحوه پذیرش در دانشگاه های ترکیه

 

شعبی که باید از وکیل رسمی در ترکیه کمک بگیرند عبارتند از:

  • مهاجرت به ترکیه
  • تابعیت ترکیه
  • خرید ملک در ترکیه
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در ترکیه
  • برنامه ریزی و پیگیری پرونده های حقوقی
  • ازدواج بین المللی

چگونه یک وکیل برای مهاجرت را بشناسید؟

 

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، برگه تاییدیه شرکت ثبت شده در ترکیه است این کاغذ که باید قابل رویت باشد (طبق قوانین ترکیه، کاغذ مورد نظر باید به دیوار آویزان شده و کاملا نمایان باشد) به شما اطلاع می دهد که آیا شرکت مجوز فعالیت در ترکیه را دارد یا خیر؟

نکته بعدی تاریخچه شرکت است شما باید با شرکتی که سابقه و تجربه کافی دارد قرارداد ببندید همچنین یک شرکت ترکیه ای با سابقه فعالیت طولانی مدت در ترکیه علاوه بر مشاوره در دفتر تهران و دفتر ترکیه کلیه امور مربوط به اقامت، تابعیت، خرید ملک و ثبت شرکت در ترکیه را با کادری مجرب برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

 

منبع : www.lawyer-turkey.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *