محله باهچه شهیر ؛ آشنایی با مکان های زیبای این شهر

محله باهچه شهیر

محله باهچه شهیر  کجاست؟ استانبول یکی از شهرهای بسیار پیشرفته و زیبای ترکیه بوده که محله‌های خوب و فراوانی در این شهر واقع‌ شده است. از میان این محله‌ها می‌توان به محله باهچه شهیر  اشاره کرد. این منطقه بسیار شناخته‌شده باغچه شهیر نیز نام گرفته‌است. در حالت کلی وسعت آن تقریباً به ۵ کیلو مترمربع رسیده و یکی از محله‌های هشت‌گانه شهرستان باشاک شهیر به حساب می‌آید.

 اگر بخواهیم موقعیت این محله را مشخص کنیم، باید بگوییم: در منطقه شمال غرب در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته و اتوبان شرق به غرب یا همان تم TEM از بخش جنوبی این محله گذر می‌کند.

شاید جالب است بدانید اولین شهرک اقماری استانبول در سال 1994 همین باغچه شهیر بوده که یک منطقه ییلاقی محسوب می‌شد. برای راه‌اندازی این منطقه از شهرک‌ های موجود قاره سبز الگوبرداری شده و سبک ساختمان‌ های آن‌ها همانند ویلاهای اروپایی بوده که تمامی استانداردهای لازم در آن به  بکار گرفته شده‌ است. برای خرید ملک در ترکیه لطفا با کارشناسان ما در کارمونیا ارتباط برقرار کنید.

در این منطقه افراد مختلفی همچون شهروندان ترک، مهاجرین اروپای غربی، ایرانی‌ها و اعراب ساکن هستند. در حالت کلی طول عمر خانه‌ های این منطقه به‌ طور متوسط ۱۵ سال رقم می‌ خورد. ما در این مقاله قصد داریم یک سری اطلاعات درباره محله باهچه شهیر  برای شما مطرح کنیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

باهچه شهیر کجاست؟

به‌ جرات می‌توان گفت یکی از شیک‌ترین و سرسبزترین محله‌های استانبول، باغچه شیر است که همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم در شمال غرب اروپای استانبول یعنی بین دریاچه کوچک چکمجه و دریاچه بویوک چکمجه قرار دارد.

اگر بخواهیم از طرف دیگر موقعیت آن را بررسی کنیم، باید بگوییم در شمال غرب فرودگاه آتاتورک واقع شده‌ است. معماری مدرن و بسیار زیبا برروی روی چشم‌انداز طبیعت‌گرایانه مانور داده و همین باعث جلوه‌ی این منطقه می‌شود.

 از دیگر خصوصیات آن می توان به این موضوع اشاره کرد، دسترسی بسیار راحت به بزرگ‌راه تم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و نزدیک بودن به فرودگاه، با توجه به این‌که این منطقه به فرودگاه نزدیک بوده مهاجران پس‌از خارج شدن از فرودگاه با دیدن این چشم‌انداز بسیار زیبا این منطقه را برای زندگی در نظر می گیرند.

با توجه به این‌که این محله از ۱۱ محله رسمی منطقه باشاک شهیر است و ساختار زیبا و سرسبزی دارد، خیلی از افراد برای سرمایه‌گذاری محله باهچه شهیر  را انتخاب می‌کنند.

برای این‌که بتوانید به‌ طور دقیق نسبت موقعیت جغرافیایی، شغلی و فرهنگی این محله اطلاعات بیشتری کسب کنید، توصیه می‌کنیم به سایت کارمونیا مراجعه کرده و با مشاورین این سایت مشورت به عمل آورید. یقینا به نتایج مطلوب می‌رسید.

 

 

بیشتر بخوانید : اخذ ویزای تحصیلی ترکیه

 

محله باهچه شهیر

 

مراکز تفریحی باهچه شهیر

باهچه شهیر از خارق‌ العاده‌ ترین محله های استانبول بوده که جاذبه‌های گردشگری و دیدنی زیادی در آن وجود دارد. از مهم‌ترین آن می‌توان به دریاچه مصنوعی اشاره کرد که سالانه توریست‌های زیادی از سرتاسر جهان به این منطقه جذب می‌شوند‌. از دیگر مراکز تفریحی این محله می‌توان به مرکز فرهنگ و هنر باغچه شهیر، پارک جنگلی یاریم بروگاز و‌ پارک‌ جنگل ساملار اشاره کرد.

 

مراکز خرید باهچه شهیر

با وجود این‌ همه امکانات و زیبایی در محله باهچه شهیر  قطعا مراکز خرید بسیاری در آن وجود دارد. در کنار شرایط اقتصادی، ساختمان‌های بسیار شیک و سرسبز بودن این محله با توجه به مراکز خرید فراوان در فاصله‌های نزدیک مورد عنایت قرار گرفته‌است. در این قسمت برای آشنایی هرچه بیشتر شما به ۲ مورد از مراکز خرید در این منطقه بسیار زیبا اشاره می‌کنیم.

Bahcesehir Bazaar Pazarturk

این بازار با نام سوسیت بازار نیز شناخته‌ شده و تمامی افراد هر آنچه که لازم دارند می‌توانند در این مرکز خرید تهیه کنند. تنوع محصولات بسیار بالا بوده و افراد می‌توانند از امکانات پارکینگ، کافه، رستوران و … در این مرکز خرید بهره ببرند.

Cadde flora outle

به‌جرات می‌توان گفت این بازار یکی از پرطرف‌ دار ترین بازارهای باهچه شیر بوده که در آن می‌توانید تمامی محصولات سنتی و مدرن بازار ترکیه را خریداری کنید.

قیمت ملک در محله باهچه شهیر

این محله بر حسب امکانات فراوانی که دارد، جزو اولین انتخاب ها برای خرید ملک در  شهر استانبول است. در این منطقه شرایط ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری وجود داشته و خانه‌های بسیار مجهزی به فروش می‌رسد. اما برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کارمونیا مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : اخذ ویزای ترکیه

 

کلام آخر

همان‌طور که ملاحظه کردید ما در این مقاله به معرفی محله باهچه شهیر  پرداختیم. این منطقه یکی از بهترین منطقه‌های شهر استانبول بوده که افراد زیادی برای تفریح و زندگی به آن جذب می‌شوند. اما برای این‌که بتوانید اطلاعات بیشتری در رابطه با این محل کسب‌ کنید، توصیه می کنیم با کارشناسان سایت کارمونیا مشورت به عمل آورید.

 

منبع : www.propertyturkey.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *