قیمت آپارتمان در آنتالیا

قیمت آپارتمان در آنتالیا

قیمت آپارتمان در آنتالیا چه قدر است؟ آیا میتوان در آنتالیا برای خرید آپارتمان اقدام کرد؟ برای کسب اطلاع از این موضوع و بررسی شرایط ملک در ترکیه با ما در ارتباط باشید.

آنتالیا یکی از شهر های توریستی و ساحلی ترکیه است که از زیبایی بسیار زیاد برخوردار است و هر ساله افراد بسیار زیادی به این شهر از سراسر جهان سفر می کنند تا اوقات خوشی را در آن بگذرانند که فصل تابستان نیز پر ترددترین فصل این شهر است.

زیبایی مناظر و امکانات تفریحی این شهر به گونه ای است که افراد زیادی به خردی آپارتمان در آنتالیا علاقه دارند تا برای سفر به این شهر بتوانند در خانه خود اقاامت داشته باشند و یا به عنوان مسائل مربوط به سرمایه گذاری این کار را انجام دهند.

آیا ایرانیان می توانند آپارتمان در آنتالیا خریداری کنند؟

همه اتباع خارجی و حتی ایرانیان امکان خرید ملک و اپارتمان را در آنتالیا دارند و میتوانند به این منظور اقدام نمایند. در سال های اخیر ایرانیان استقبال بسیار خوبی از خرید ملک در شهرهای مختلف ترکیه کرده اند که انتالیا نیز جزو این شهر ها است و امکان خرید ملک و آپارتمان در آن وجود دارد.

به عبارت دیگر از آنجایی که خرید آپارتمان در انتالیا مزایای زیادی برای ایرانیان دارد، انجام دادن این کار گزینه مناسبی برای انها است.

مزایای خرید آپارتمان در آنتالیا برای ایرانیان:

خرید آپارتمان در آنتالیا در مرحله اول باعث سود اوری و سرمایه گذاری مناسب برای ایرانیان می شود که با انجام دادن این کار می توانند سالیانه به میزان 10 درصد از ارزش ملک خود را دریافت کنند.

علاوه بر آن با خرید آپارتمان در این شهر و اجاره دادن آن به توریست ها می توان سود آوری خوبی را ایجاد کرد و از تردد توریست های این شهر درآمدی کسب نمود.

از دیگر مزایای انجام این کار باید به امکان دریافت اقامت و شهروندی ترکیه اشاره داشت که در شرایط بهتر و با سرعت بیشتری میتوان آن را انجام داد.

قیمت آپارتمان در آنتالیا:

برای اینکه از قیمت آپارتمان در آنتالیا مطلع شوید، لازم است تا در ابتدا نوع آپارتمانی که قصد خرید آن را دارید، مشخص کنید. زیرا اپارتمان ها شرایط مختلفی دارند و ویژگی های انها در هزینه و قیمت تاثیر گذار است.

عوامل موثر در قیمت آپارتمان در آنتالیا:

عواملی بر روی قیمت آپارتمان در آنتالیا تاثیر گذار هستند که این عوامل از قبیل زیر شناخته می شوند:

شهر و منطقه:

آنتالیا دارای شهر ها و منطقه های مختلفی همچون: بلک، کنیالتی، لارا، کپز، کوندو و… است که هر یک از آنها قیمت متفاوتی دارند و میزان بازدهی سود با خرید آپارتمان در انها متفاوت است.

به عنوان مثال: منطقه کنیالتی بیشترین میزان بازگشت سرمایه را دارد و از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

نوع اپارتمان و متراژ:

در آنتالیا امکان خرید آپارتمان های یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و … وجود دارد که هر یک از آنها بهای مختلفی دارند و مسلما هزینه مورد نیاز برای خرید یک آپارتمان سه خوابه با متراژ بالاتر گران تر از یک ملک با متراژ کمتر است.

تجهیزات و امکانات اپارتمان:

تجهیزاتی که در آپارتمان های آنتالیا مورد استفاده قرار می گیرند، یکسان نیستند. در انتالیا نیز همانند ایران باید میزان تجهیزات به کار رفته در یک آپارتمان را در هزینه و قیمت آپارتمان مد نظر قرار داد.

مبله بودن و یا نبودن آپارتمان:

در آنتالیا میتوان علاوه بر خانه معمولی برای خرید خانه مبله نیز اقدام کرد. به همین دلیل خانه و یا آپارتمان مبله از هزینه بیشتری نسبت به خانه معمولی برخوردار است و باید هزینه بیشتری برای آن پرداخت کرد.

امکانات و تفرجگاه های منطقه:

مناطقی که در آنها تفرجگاه های بیشتری وجود داشته باشد و از امکانات بیشتری برخوردار باشند، از آپارتمان هایی با قیمت بالاتر برخوردارند.

 

سخن پایانی:

قیمت آپارتمان در آنتالیا در مناطق مختلف آن یکسان نیست و توصیه می کنیم که اگر قصد دارید برای خرید آپارتمان در آنتالیا اقدام کنید، با موسسه های مربوطه مانند: کارمونیا در این زمینه مشورت کنید و با کسب اطلاعات مناسب در این زمینه برای خرید آپارتمان اقدام کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی های مورد نیاز را ارائه دهند.

 

مطالب مرتبط :

خرید ملک اقساطی در ترکیه

اجاره ماشین در ترکیه

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *