بهترین صرافی های ارز دیجیتال در استانبول (نحوه استفاده از این ارزها)

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در استانبول

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در استانبول کجاست؟ در این مقاله قصد داریم به بهترین های صرافی در ترکیه اشاره کنیم بنابراین ارزهای دیجیتال در سال های اخیر رشد زیادی داشته اند و توانسته اند توجه سرمایه گذاران بسیاری را در کشورهای مختلف جهان به خود جلب کنند.

ترکیه به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه به پایگاهی امن برای مبادلات برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است کسانی که قصد مهاجرت یا اخذ اقامت ترکیه را دارند ممکن است بخواهند در مورد مبادلات ارزهای دیجیتال در ترکیه بیاموزند.

از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال در استانبول و بررسی آنها از زوایای مختلف بخصوص شرایط عملکرد آنها برای ایرانیان بپردازیم همچنین پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افتتاح حساب بانکی در ترکیه می توانید با مشاورین مجموعه کارمونیا در قسمت تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. برای اطلاع از نحوه اخذ شهروندی ترکیه، لطفا با کارشناسان ما در کارمونیا تماس حاصل نمایید.

بهترین صرافی ها برای ایرانیان

در سال های اخیر با توجه به تحریم های اعمال شده بر سیستم مالی ایران توسط FATF و تحریم های آمریکا، امکان تجارت بین المللی با سایر کشورها برای ایرانیان دشوارتر شده است همچنین بازار ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست و افرادی که در صرافی ها و کارگزاران بین المللی ارزهای دیجیتال کار می کنند، یکی پس از دیگری با مشکل مسدود شدن حساب ها مواجه هستند.

 

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در استانبول

 

بهترین سایت های صرافی ارزهای دیجیتال در استانبول

پس از توجه به نکات ذکر شده ما بهترین صرافی های ارز دیجیتال در استانبول را به شما ارائه خواهیم داد قبل از آن بهتر است بگوییم که تمامی این صرافی ها برای احراز هویت به اسناد کیملیک ترکی و آدرس منزل شما در ترکیه نیاز دارند.

صرافی بیت کوین ترکیه: BTC Turk در سال 2013 فعالیت خود را در استانبول آغاز کرد این صرافی با 5 بانک در ترکیه قرارداد دارد و به کاربران امکان انتقال ارزهای دیجیتال را در 7 روز هفته با پشتیبانی 24 ساعته می دهد بر اساس ویژگی های ذکر شده، این صرافی دارای امنیت بالا، تنوع ارزهای رمزنگاری شده بسیار و پشتیبانی 24 ساعته است.

جهت اخذ ویزای ترکیه، لطفا کلیک کنید.

همچنین این اپلیکیشن مبادله ای هم بر روی گوشی های اندروید و هم بر روی IOS قابل نصب است.

Prepo Exchange: صرافی پریبو در سال 2017 در استانبول شروع به کار کرد این صرافی برای افرادی است که در ترکیه زندگی نمی کنند شناسنامه مجاز نیست مزیت های این صرافی مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است و هر روز بر تعداد این مشتریان افزوده می شود از مزایای صرافی پریبو می توان به انواع ارزهای رمزنگاری شده، پشتیبانی 24 ساعته، ارائه توکن و امکان نصب این نرم افزار صرافی بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS اشاره کرد.

بورس برتکس: صرافی پریتکس سومین سایت در لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال در استانبول است در این صرافی به راحتی می توانید هویت خود را با پاسپورت ایرانی تایید کنید همین موضوع باعث شد بسیاری از ایرانیان این صرافی را در استانبول انتخاب کنند.

اگرچه پرتکس کار ایرانیان را تسهیل کرده است، اما با تکیه بر نکات فوق برخی از مشکلات وجود دارد که باید برطرف شود امنیت پایین، تعداد کم ارزهای دیجیتال و کارمزدهای بالا از جمله معایب این صرافی است و گزینه خوبی نیست.

 

بیشتر بخوانید : پذیرش در دانشگاه های ترکیه

 

بورس اوراق بهادار بایننس ترکیه: صرافی بایننس ترکیه در خدمت ایرانی ها نیست در نتیجه ایرانیان مقیم ترکیه می توانند از این مبادله استفاده کنند کارمزدهای پایین این صرافی باعث شده تا به عنوان یکی از پرطرفدارترین صرافی ها شناخته شود یکی دیگر از مزایای این صرافی تنوع ارزهای دیجیتال و قابلیت اطمینان بالای آنهاست.

بورس العوادی: یکی دیگر از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در استانبول ، صرافی بیت کوین است این صرافی از بیش از 25 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند همچنین از توکن‌های مهمانی و NFT پشتیبانی می‌کند کارمزدها و حجم تراکنش ها در این صرافی متفاوت است و نمی توان آن را به عنوان مبلغ ثابت در نظر گرفت.

 

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در استانبول

 

به عنوان مثال، هزینه ها می تواند تا 020٪ متفاوت باشد از مزایای این صرافی می توان به پشتیبانی شبانه روزی و نصب آسان اپلیکیشن آن بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS اشاره کرد، البته لازم به ذکر است که این صرافی از نظر احراز هویت گذرنامه ایرانی را نمی پذیرد.

بیشتر بخوانید : نحوه اخذ ویزای آمریکا و شرایط آن

 

وضعیت استفاده ایرانیان از  صرافی های ارز دیجیتال 

برای ثبت نام و تایید در صرافی ها، ایرانیان باید نام کیملیک ترکی و آدرس ثبت شده در ترکیه داشته باشند تا با مشکل بن شدن حساب مواجه نشوند همچنین ایرانیانی که در ترکیه زندگی می کنند و کیملیک دارند به راحتی می توانند ارزهای رمزنگاری شده را از صرافی های ترکیه خریداری و بفروشند.

این صرافی‌ها قابلیت اتصال به حساب‌های بانکی افراد را دارند و به بانک این امکان را می‌دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن از حساب صرافی واریز و برداشت کنند.

در مورد شرکت های جهانی، وضعیت کمی متفاوت است به طوری که برخی صرافی ها مانند بایننس نسبت به ایرانی ها سخت گیری می کنند و حتی با داشتن گواهی اقامت اجازه تایید را نمی دهند و با مشخص شدن ملیت ایرانی حساب را می بندند البته در برخی موارد امکان استفاده از گواهی ترکی برای تایید وجود دارد اما هر لحظه ممکن است اکانت مسدود شود.

منبع : www.yoreoyster.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *