اخذ ویزای کانادا + روش های مهاجرت و مدارک لازم

اخذ ویزای کانادا

یکی از کشور های قدرتمند در جهان، کشور کانادا بوده که با توجه به مسیر توسعه خود پذیرای هزاران مهاجرت از سراسر جهان است. ویزای کانادا چالش ها و شرایط خاص خود را دارد که اگر قصد مهاجرت و اقامت دائم در کانادا را دارید، برای اطلاع از روش های دریافت ویزای کانادا همراه ما باشید.

برای مهاجرت به کشور کانادا روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به اهداف متقاضی طبقه ‌بندی می‌ شود. برخی سفر ها به قصد بازدید از خانواده بوده که ویزا های محدود کوتاه مدتی ارائه می شود اما برخی ویزا ها برای اقامت دائم و چندین ساله است.

 

ویزای کانادا

 

روش های مهاجرت به کانادا

در زیر به برخی از روش های مهاجرت به کانادا اشاره خواهیم کرد:

ویزای موقت

ویزای موقت کانادا ویزایی بوده و در دوره کوتاه مدت به طور مثال ۶ ماهه ارائه می ‌شود و پس از اتمام زمان اقامت خود باید از خاک این کشور خارج شوید. در صورتی که قصد اقامت بیشتری در این کشور را دارید، باید دلایل تمدید اقامت خود را برای اداره‌ی مهاجرت به کشور کانادا اعلام نمایید.

به عنوان مثال ویزا های توریستی، تحصیلی، سوپروایزر، ویزای محرمانه، ویزای تسحیلات، ویزای کسب و کار یا نمایندگی، ویزای کار در تعطیلات، ویزای اهدای عضو و کاری جز ویزاهای موقت محسوب می شود.

شرایط دریافت ویزای موقت

برای دریافت ویزای کانادا به صورت موفق باید دارای ۱۸ سال تمام بوده و مدارک مورد نیاز مهاجرت یا سفر به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد. عدم سابقه کیفری و تحصیلات از جمله مهم ترین روش های تسهیل در سفر به کشور کانادا محسوب می شود. برای اطلاع از جزئیات اقامت موقت و تمدید آن در کشور ترکیه با کارشناسان و متخصصان مهاجرت در سایت کارمونیا در ارتباط باشید.

ویزای دائم

ویزا های اقامت دائم کانادا با نام ویزای مهاجرتی دائمی نیز شناخته می ‌شود و دارنده این ویزا امکان خرید ملک اجاره ملک مسکونی سایر فعالیت ‌های اقتصادی در خاک کانادا را دارد. از جمله مهم ترین ویزا های اقامت دائم می ‌توانیم به ویزای اکسپرس اینتری، برنامه مهاجرت سرمایه گذاری، برنامه کاندید استانی، کارآفرینی، خود اشتغالی، حمایت مالی خانواده، پرستاران تمام وقت، ویزای استارت آپ، ویزای پناهجویان، ویزای مهاجرتی آتلانتیک و غیره اشاره نماییم.

شرایط دریافت ویزای دائم

مراحل دریافت ویزای دائم کانادا کمی چالش برانگیز تر از روش دریافت ویزای موقت بوده و باید با توجه به سرمایه یا سطح علم خود اقدام به اقامت در کشور کانادا نمایید و امتیاز های مربوطه را دریافت نمایید. تسلط به زبان انگلیسی، داشتن سرمایه لازم، ارائه مدارک معتبر تحصیلی  – آکادمی و غیره جزء مراحل دریافت اقامت دائم کانادا خواهد بود.

در این میان برای برخی از شغل ها حمایت های ویژه ای وجود دارد که می توانیم به پرستار های تمام وقت اشاره نماییم. اگر دارای مدارک تحصیلی پرستاری هستید، می توانید در کشور ترکیه اقامت دائم دریافت کرده و در بیمارستان ها یا منازل شخصی ایران به پرستاری تمام وقت نمایید.

 

ویزای کانادا چیست؟ شرایط اخذ ویزای کانادا ؟ دریافت ویزای کانادا برای چه کسانی مناسب است؟ مزایای دریافت ویزای این کشور چیست؟ شرایط لازم برای دریافت ویزای کانادا چه می باشد؟

تمامی این پرسش ها را در بخش های بعدی در مجموعه کارمونیا تحت بررسی قرار خواهیم داد. پس برای دریافت پاسخ آنها این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و به اطلاعات خود در این زمینه بیفزایید.

ویزای کانادا به صورت کلی به معنای اجازه اقامت در کشور کانادا برای کسانی است که از کشور های دیگر به این کشور مهاجرت می کنند. با دریافت ویزای کانادا دولت کانادا اجازه زندگی قانونی در این کشور را به اشخاص می دهد و اشخاصی که به این کشور مهاجرت کرده اند امکان بهره مند شدن از شرایط کشور کانادا را خواهند داشت.

با توجه به اینکه کانادا یکی از کشور های بسیار ایده آل در جهان است و ایرانیان بسیار زیادی مایل به زندگی در این کشور هستند، دریافت ویزای کانادا می تواند به عنوان یک موضوع بسیار با اهمیت با مردم ما تلقی شود.

 

انواع ویزای کانادا :

ویزای کانادا به صورت کلی دارای انواع مختلفی است که انواع آن را می توان از قبیل زیر معرفی کرد:

  • ویزای توریسی
  • سوپر ویزای کانادا
  • ویزای تحصیلی
  • ویزای کاری
  • ویزای اقامت دائم
  • ویزای برنامه ورود سریع مربوط به نیروهای متخصص

هر یک از انواع ویزاهای کانادا ذکر شده در بخش فوق باید بر اساس شرایط افراد دریافت شود تا بتوان به خوبی از آن استفاده کرد. همچنین لازم به ذکر است که برای دریافت هر یک از انواع ویزاهای ذکر شده در بخش فوق باید مدارک متفاوتی را ارائه داد و از شرایط متفاوتی برخوردار بود.

 

شرایط دریافت ویزای کانادا:

برای دریافت انواع مختلف ویزای کانادا همان طور که اشاره شد شرایط متفاوتی وجود دارد اما به صورت کلی کسانی که قصد دارند تا ویزای این کشور را دریافت کنند، باید در ابتدا از شرایط لازم برای دریافت ویزای مورد نظر خود برخوردار باشند و سپس باید مدارک مورد نیاز را به اداره مربوطه ارائه دهند و مسئول پرونده را در خصوص  شرایط مورد نظر اخذ ویزا راضی کنند و محاسبه را به خوبی برگزار کنند تا ویزای این کشور به آنها ارائه داده شود.

 

ویزا کانادا

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا :

  • شناسنامه و کارت ملی در نسخه اصل
  • کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت برای آقایان
  • ارائه گذرنامه ای که دارای حداقل6 ماه اعتبار باشد
  • ارائه اصل اموال غیر منقول شخص مانند: سند ملک
  • ارائه کپی از لیست گردش حساب مربوط به سه ماه اخیر
  • ارائه مدرکی مبنی بر موجودی حساب بانکی
  • ارائه سند ازدواج
  • ارائه عکس رنگی مربوط به دریافت ویزا
  • ارائه مدارک شغلی
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • ارائه دعوت نامه در صورت وجود آن
  • گواهی مبنی بر عدم سوپیشینه
  • مدارک پزشکی نشان دهنده سلامت فرد
  • مدرک مربوط به زبان انگلیسی و فرانسه در خصوص تقاضای ویزای کار و تحصیلی

 

دریافت ویزا برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی کسانی که قصد دارند تا بر اساس اهداف خود در کشور کانادا به ادامه زندگی بپردازند و یا برای مدت زمان مشخصی در این کشور زمان خود را سپری کنند، به ویزای کانادا نیاز دارند. با این وجود همه کسانی که بخواهند حتی به خویشاوندان خود در این کشور سر بزنند نیز موظف به دریافت ویزای توریستی کانادا هستند تا اجازه سپری کردن زمان مشخصی در این کشور را داشته باشند.

علاوه بر آن کسانی که می خواهند ویزای کانادا دریافت کنند، نباید در گروه کشور های معاف از ویزای کانادا قرار داشته باشند.

 

مزایای دریافت این ویزای کانادا ؟

  • امکان مهاجرت به کشور کانادا و ادامه زندگی در این کشور
  • انجام دادن امور تجاری و کاری و کسب درآمد در آن
  • بهره مند شدن از سیستم آموزش و پرورش رایگان در این کشور
  • امکان استفاده از سیستم بهداشت و درمان رایگان
  • برخوردار بودن از آزادی اجتماعی در این کشور
  • فراهم شدن شرایط ادامه تحصیل
  • و…

اخذ ویزای کانادا و مهاجرت به این کشور از مزایای بسیار زیاد دیگری نیز برخوردار است که امکان بررسی همه آنها در این مطلب وجود ندارد.

سخن پایانی:

در این مطلب به بررسی ویزای کانادا را موارد مهم آن پرداختیم تا به شما عزیزان در خصوص دریافت این ویزا و شرایط لازم برای آن کمک کرده باشیم. در بخش پایانی باید اشاره کنیم که برای دریافت ویزای این کشور می توانید از شرکت های مربوط به اخذ ویزای کانادا مانند: مجموعه کارمونیا کمک بگیرید و انجام امور مربوط به دریافت این ویزا را به این شرکت ها بسپارید تا در شرایط بهتری بتوانید آن را دریافت کنید. پس در این زمینه با همکاران متخصص ما در کارمونیا در تماس باشید.

جمع بندی

اگر قصد دریافت ویزای کانادا را دارید در ابتدا رزومه و شرایط مهاجرت خود را بررسی نمایید و می توانید روش های مختلفی از جمله سرمایه گذاری، ادامه تحسیل، ویزای کار و غیره را در نظر داشته باشید. برای بررسی شرایط تغییر اقامت در این کشور با کارشناسان سایت کارمونیا در ارتباط باشید.

 

 

اگر شما اطلاع بیشتری در مورد ویزای کانادا میخواهید به صفحه ی زیر مراجعه نمایید:

ویزای کانادا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *