وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا

منظور از وقت سفارت کانادا چیست؟ دریافت وقت سفارت کانادا به چه منظور انجام می شود؟

چگونه باید این وقت را دریافت نمود؟

کسانی که قصد داشته باشند به کشور کانادا بر اساس دلایل و اهداف متفاوت مهاجرت کنند، لازم است تا مراحل قانونی این کار را در داخل کشور و در خود کشور کانادا طی کنند تا بتوانند یک مهاجرت قانونی و اصولی به این کشور داشته باشند باید مراحل اخذ ویزای کانادا را انجام دهند و سپس در کانادا به ادامه زندگی خود بپردازند و در نهایت فعالیت های مورد نظر خود را در این کشور انجام دهند.

وقت سفارت کانادا از جمله اموری است که در این راستا باید انجام شود و به صورت کلی منظور از این کار دریافت نوبت برای ورود به سفارت کانادا است که اگر این کار را انجام ندهید، از ورود شما به سفارت جلوگیری خواهد شد.

با این وجود باید برای انجام مراحل اداری مورد نظر برای مهاجرت به کشور کانادا در ابتدا وقت سفارت دریافت کنید و در تاریخ و ساعتی که برای شما تعیین می شود به سفارت مراجعه کنید تا به امور شما رسیدگی شود.

چگونه می توان وقت سفارت کانادا دریافت کرد؟

برای دریافت کردن این وقت می توانید از مجموعه کارمونیا کمک بگیرید و از همکاران ما بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند و پیگیری های لازم را پیش ببرند.

مراحل مورد نیاز که برای وقت سفارت کانادا باید طی کنید، از قبیل زیر هستند:

آماده سازی مدارک مورد نیاز:

مرحله اول اماده سازی مدارکی است که از سوی سفارت از شما درخواست شده است. این مدارک را باید بر اساس درخواست سفارت مرتب کنید و آنها را به دارالترجمه تحویل دهید تا ترجمه آنها انجام شود.

ترجمه مدارک مورد نیاز که باید سفارت تحویل داده شوند، پس از تحویل گرفتن مدارک از دارالترجمه باید انها را در صورتی که مهر دارالترجمه بر روی مدارک درج شده باشد، به سفارت تحویل دهید.

انتخاب کردن محل انگشت نگاری، برای اینکه مراحل انگشت نگاری مربوط به سفارت را انجام دهید، باید از طریق کشور های همسایه که سفارت کانادا را دارند، اقدام کنید زیرا در ایران هیچ سفارت خانه ای که متعلق به کانادا باشد، وجود ندارد.

در این خصوص سعی کنید که یکی از شهر های نزدیک را انتخاب کنید تا مراحل دریافت ویزا برای شما به شکل راحت تر و سریع تری انجام شود.

 

دریافت وقت سفارت کانادا:

پس از انجام شدن مراحل ذکر شده در بخش فوق، باید برای دریافت وقت اقدام کنید. به این منظور باید مدارک را در سایت آپلود کنید تا امکان دریافت وقت سفارت برای شما وجود داشته باشد.

 

دریافت وقت سفارت کانادا

 

مدارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت کانادا:

مدارکی که در این زمینه باید اماده کنید و آنها را به سفارت کانادا تحویل دهید، مدارکی از قبیل زیر هستند:

  • مدارک شناسایی از قبیل: کارت ملی، شناسنامه، گواهی تولد، ازدواج و …
  • مدارک شغلی که نوع آنها بر اساس شغل شما متفاوت خواهد بود
  • اسناد مالی که نشان دهنده وضعیت مالی شما باشد، از قبیل: گردش حساب، سند ملکی، تمکن مالی و …

 

برای دریافت وقت سفارت کانادا از کدام کشور ها می توان اقدام کرد؟

کسانی که قصد دارند تا برای دریافت نوبت سفارت اقدام کنند، همان طور که اشاره شد باید از طریق کشور های همسایه ایران اقدام کنند،

زیرا در ایران سفارت کانادا وجود ندارد.

به این منظور بهترین کشور های همسایه در این زمینه از قبیل زیر هستند:

  • ایروان- ارمنستان
  • دبی
  • استانبول – ترکیه
  • آنکارا – ترکیه
  • ابوظبی
  • و…

معمولا بیشتر افراد به این منظور کشور ترکیه را انتخاب می کنند زیرا هزینه های مورد نیاز برای سفر کردن به دبی در مقایسه با ترکیه بسیار بیشتر است.

 

کلام پایانی:

وقت سفارت کانادا مطلبی بود که برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم زیرا عده بسیار زیادی کسب اطلاع از این موضوع را دارند. چنانچه در انجام امور و مراحل اداری برای دریافت ویزای کانادا شرایط لازم را ندارید و به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، باید به شما مژده دهیم که مجموعه کارمونیا این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا کلیه امور و مراحل را برای شما طی کند و انجام کلیه مراحل در این زمینه را به عهده بگیرد.

با این وجود می توانید به صورت حضوری به مجموعه کارمونیا مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *