محله بیلیک دوزو؛ آشنایی با مراکز تفریحی و هتل های آن

محله بیلیک دوزو

محله بیلیک دوزو کجاست؟ استانبول یکی از شهرهای پویا، پیشرفت زیبا در کشور ترکیه بوده که در خود این شهر نیز محله‌های بسیار مهیجی واقع شده‌ است. از این میان می‌توان به محله‌ بیلیک دوزو اشاره کرد. این محله در غرب استانبول بوده که اهمیت آن به دلیل هم‌جوار بودن با دریای مرمره در جنوب، منطقه آوجیلار در شرق، منطقه اسن یورت در شمال و منطقه بویوک چکمه در غرب مربوط می شود. محله نامبرده رفته‌رفته در سال ۲۰۰۸ به یک منطقه مستقل تبدیل شد. برای اخذ ویزای ترکیه، لطفا کلیک کنید.

 از نظر وسعت اگر بخواهیم بررسی کنیم مساحت آن با جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفر به ۳۶۰ کیلومتر مربع می‌رسد. به‌طور تقریبی محله ی بیلیک دوزو در ۱۲ کیلومتری امتداد خط ساحلی دریای مرمره واقع شده‌ است. خیلی از افراد این منطقه را با نام دشت بیگ ها می‌شناسند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که علت این نام‌گذاری به چه موضوعی برمی‌گردد. باید بگوییم  از زمان‌های بسیار قدیم امپراتوران عثمانی برای سرگرمی و گذراندن اوقات خود به این مکان می رفتند که دلیل نام‌گذاری نیز به‌ همین مسئله مربوط است.

 برای آشنایی هرچه بیشتر شما در این مقاله به بررسی کامل و معرفی محله‌ بیلیک دوزو می‌پردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

محله بیلیک دوزو استانبول کجاست؟

همان‌طور که در ابتدا گفتیم محله‌ی بیلیک دوزو از قسمت‌های مختلفی با منطقه آوجی لار، یوک چشمه، دریای زیبای مرمره و اسن یورت همسایه است. اگر بخواهیم به‌طور تقریبی بیان کنیم از این محله تا مرکز شهر استانبول حدود ۴۰ کیلومتر مسافت باید طی شود. البته تمام امکانات رفاهی در این منطقه وجود دارد و افراد برای تامین نیازهای معیشتی لازم نیست دائم به مرکز شهر بروند. وجود امکانات مختلف در این منطقه از قبیل بیمارستان، کارخانه، مسیرهای حمل‌ونقل، مراکز خرید، دانشگاه و دبیرستان‌ها سبب انتخاب آن از سوی افراد مختلف با قومیت های گوناگون می‌شود.

بهترین محله بیلیک دوزو برای زندگی

 به جرات می‌توان گفت از بهترین مناطق در شهر استانبول برای زندگی، تحصیل، کار و سرمایه‌گذاری محله‌ی بیلیک دوزو است. این محله چه از نظر فرهنگی، اجتماعی و رفاهی در سطح بسیار بالایی قرار گرفته و ازنظر زیبایی نیز زبانزد است. اکثر افرادی که به کشور ترکیه می‌آیند و اقامت برای زندگی تحصیل یا کار می‌گیرند.

در وهله اول شهر استانبول را انتخاب کرده و بر حسب خصوصیات فوق‌العاده بیلیک دوزو این محله را گزینش می‌کنند‌. رفت‌وآمد با وسایل نقلیه مختلف برای رسیدن به این محله بسیار راحت بوده و تنها ۴۰ کیلومتر با مرکز شهر استانبول فاصله دارد. البته بیان کردن این موضوع به این معنا نیست که افراد باید برای کارهای مختلف و خرید به مرکز شهر بروند، بلکه می‌توان تمام مواد و وسایل مورد نیاز را از مراکز خرید معتبر در این محله با قیمتی مناسب و کیفیتی استاندارد تهیه کنند. برای اخذ شهروندی ترکیه، لطفا کلیک کنید.

 

قیمت اجاره آپارتمان در محله بیلیک دوزو

 با توجه به این‌که قیمت ارز و دلار مدام دچار نوسان است. نمی‌توان برای املاک نیز چه برای خریدوفروش و چه اجاره قیمت واحدی در نظر گرفت. چون این قیمت ها در بازه‌های زمانی مختلف متفاوت بوده و رنج قیمتی مختلفی را به خود اختصاص می‌دهند. اگر قصد دارید در محله‌ی بیلیک دوزو به خرید یا اجاره آپارتمان بپردازید، توصیه می‌کنیم به سایت کارمونیا مراجعه کرده و با کارشناسان سایت مشورت کنید. این افراد به‌خوبی می‌توانند شما را راهنمایی کرده و قیمت تخریبی برای شما تخمین بزنند.

 

 

محله بیلیک دوزو

 

 

بیشتر بخوانید : خرید ملک در ترکیه

 

مراکز تفریحی و هتل‌های محله بیلیک دوزو

طبیعتاً این محله با امکانات رفاهی بسیار متعدد و جلوه دیدنی، مراکز تفریحی و هتل‌های فراوانی را در خود جای داده‌ است. برای این‌که شما نسبت به این مناطق آشنایی کسب کنید، در این قسمت به معرفی هتل‌های این محله و مراکز تفریحی آن می‌پردازیم.

هتل‌ها

  • Bahira Suite Hotel
  • Tuyap Palas
  • Euro Park Hotel
  • Ibis Istanbul
  • Hilton Garden Inn

مراکز تفریحی

  • پارک پیری رئیس
  • مجتمع تفریحی وست مارینا
  • پارک مرمره
  • مراکز خرید
  • مرکز فرهنگی هنری آتاتورک
  • پارک ساحلی کاواکلی
  • ساحل گورپینار
  • منطقه تفریحی کاجستان

کلام آخر

همان‌طور که ملاحظه کردید ما در این مقاله به بررسی خصوصیات محله بیلیک دوزو پرداختیم. این محله از نظر افراد زیادی انتخاب‌شده و برای زندگی، تحصیل و کار بهترین انتخاب است. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم به سایت کارمونیا مراجعه کرده و با کارشناسان مشورت به عمل آورید. این اشخاص به خوبی شما را راهنمایی می کنند.

منبع : www.propertyturkey.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *