شرایط خرید ملک در کانادا + قیمت ها و مزایای آن

خرید ملک در کانادا

بسیاری از افراد به دلیل محدودیت بودجه نمی توانند اقدام به خرید ملک در کشور کانادا نمایند در صورتی که روش هایی برای خرید خانه و ملک ارزان قیمت در کشور کانادا وجود دارد. می توان از طریق وام اقدام به این کار نمایید. در زمان خرید می توانید به یکی از مجموعه های مهاجرتی مانند شرکت کارمانیا مراجعه کرده و شرایط وام‌های بلند مدت جهت خرید خانه دریافت نمایید.

در نظر داشته باشید برخی از ملک ها به صورت پیش فروش بوده و قیمت مناسب تری دارند که از این طریق می توانید اقدام به خرید خانه نمایید. در نظر داشته باشید اگر ملک خود را در محلات و شهرهای کوچک تر کانادا انتخاب کنید، قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تری برای شما خواهد داشت.

کانادا جز کشور های پرطرفدار برای مهاجرت به حساب می‌آید. خیلی از افراد تصمیم می گیرند که در این کشور تحصیلات داشته باشند و برای همیشه در آن زندگی کنند اما یکی از راه هایی که می تواند باعث اقامت شما در کانادا شود، از طریق خرید ملک است. در این مقاله هم تصمیم گرفتیم که راجع به این روش پرطرفدار یعنی خرید ملک در کانادا با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر قصد انجام این کار را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

کانادا جامعه مهاجر پرروی دارد و با توجه به اینکه کشوری است که آپشن های زیادی برای ارائه دارد جای تعجب نیست. چه به دنبال پیشرفت شغلی و تحصیلی باشید و یا به دنبال نزدیک‌تر شدن به خانواده یا فرصت ‌های تجاری جدید خارق‌العاده، کانادا مکانی عالی برای زندگی است و چنانچه شما قصد خرید ملک در کانادا را داشته باشید؛ میتوانید در ادامه مطلب با کارمونیا شرایط خرید ملک در کانادا را مطالعه کنید.

خرید ملک در کانادا به چه عواملی بستگی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به شرایط خرید ملک و اقامت از این طریق و مزایای آن بپردازیم. یکی از راه های سرمایه گذاری در کشور کانادا، خرید ملک است که مورد توجه متقاضیان زیادی قرار گرفته است. برای خرید ملک در ترکیه لطفا با کارشناسان ما در سایت کارمونیا در ارتباط باشید.

ملک تجاری یا ملک مسکونی

بسیاری از افراد با اهداف خاص تجاری به کشور کانادا مهاجرت می کنند که هدف اصلی آن ها انجام تجارت و فعالیت مورد نظر خود است. شما می توانید به جای خرید واحد مسکونی اقدام به خرید واحد تجاری نمایید. مراکز خرید، فروشگاه های مواد غذایی، ساختمان های اداری، مغازه های تولیدی و غیره بخشی از مراکز تجاری در کشور کانادا است. شما می توانید با خرید ملک تجاری و اجاره ملک مسکونی اقدام به سودآوری در کشور کانادا نمایید. امروزه سرمایه گذاری در کشور کانادا با توجه به افت ارزش پول ایران بسیار سودآور تلقی می شود.

هر ساله قوانین و مقررات جدیدی از سوی اداره مهاجرت کشور کانادا برای سرمایه‌گذاران و مهاجران ارائه می شود که با بررسی این موارد می توانید شرایط لازم برای خرید ملک در کانادا را اطلاع یابید.

با چه شرایطی می توانیم از طریق خرید ملک در کانادا اقامت بگیریم؟

شما از هر روشی که اقدام کنید؛ باید ویزای کانادا داشته باشید تا بتوانید اقامت در این کشور را به انجام برسانید. خوشبختانه راه های زیادی برای خرید ملک در کانادا وجود دارد اما یک سری شرایط هست که باید رعایت کنیم. شما برعکس کشور های دیگر مثل پرتقال یا اسپانیا نمی توانید اقامت موقت و دائم بگیرید و باید شرایط دیگری را هم رعایت کنید و از راه های دیگری هم استفاده کنید تا بتوانید در کانادا زندگی کنید.

اما از آن جایی که خرید ملک یا خانه جزء راه های سرمایه گذاری به حساب می‌ آید، با رعایت یک سری شرایط می توانید موفق به انجام این کار شوید. فقط باید سود و اجاره ماهیانه را دریافت کنید و هزینه مناسب پرداخت کنید تا بتوانید از این طریق زندگی خود را در کانادا آغاز کنید.

آیا نوع خانه هم اهمیت دارد؟

خیر. اگر شما موفق به اخذ پاسپورت کانادا بشوید و پا به این کشور بگذارید و بخواهید خرید ملک انجام دهید، باید بگوییم که نوع خانه اهمیت زیادی ندارد. یعنی شما می توانید خانه های ویلایی مستقل، خانه های دوبلکس سه گانه، خانه های نیمه مستقل یعنی خانه هایی که با خانه های دیگر دیوار مشترک دارند و خانه داخل شهر یا حتی آپارتمان در کشور کانادا خریداری کنید.

آیا خرید ملک در این کشور سود بالایی دارد؟

اگر تصمیم به خرید ملک در کانادا گرفته ‌اید، باید بگوییم که ساخت و ساز در این کشور وضعیت خوبی دارد و سود خوبی هم به شما می دهد و در نتیجه می تواند یک راه مناسب برای سرمایه گذاری باشد. شما می توانید این کار را از طریق ویزای توریستی هم به انجام برسانید.

بهتر است ملکی خریداری کنید که می دانید در آینده هم به خوبی فروش می‌ رود، پس عجله نکنید و با مشاوران صحبت کنید. مشاورین سایت ما یعنی کارمونیا می‌ توانند در این مبحث کمک کنند و شما را راهنمایی کنند که خرید درست و دقیقی به انجام برسانید.

آیا می توانیم از طریق خرید ملک پاسپورت کانادا بگیریم؟

قوانین خرید ملک در کانادا در شهرها و ایالت های مختلف متفاوت است و این موضوع بستگی به شهر و ایالتی دارد که می خواهید در آن جا خرید و فروش به انجام برسانید. مثلا اگر شما در تورنتو ملک بخرید مالیات آن ۱ درصد ارزش کل ملک در کل سال است و در انتاریو مقدار ثابتی برای مالیات وجود ندارد اما در ونکوور نه تنها باید مالیات پرداخت کنید، بلکه هزینه های اضافی مربوط به هزینه ارزیابی را هم بپردازید. در واقع اگر می خواهید کاری مقرون‌به‌ صرفه انجام دهید، خرید ملک در کبک گزینه مناسب تری است اما در مورد پاسخ به سوالات تان باید بگوییم که شما نمی توانید صرفاً با خرید ملک موفق به اخذ پاسپورت کانادا بشوید؛ زیرا هر ایالتی قانون خودش را دارد و قوانین با یکدیگر متفاوت هستند.

خرید ملک در کانادا

انواع ملک مسکونی در کانادا

برای مهاجرت به کشور کانادا می توانید از طریق خرید ملک اقدام نمایید. در هنگام مهاجرت تمامی موارد ضروری در هنگام خرید ملک را در نظر داشته باشید. معمولاً منطقه هایی که در مرکز شهر و کلان شهر ها وجود دارد، قیمت بالاتری نسبت به شهر ها و محلات کوچک تر دارند. شما در کشور کانادا می توانید اقدام به خرید آپارتمان، خانه، خانه ویلایی و غیره نمایید.

بسیاری از افراد اقدام به خرید زمین در شهر ها و استان های کشور کانادا می نمایند که یکی از روش های سودآور است. این افراد اقدام به انجام فعالیت های کشاورزی در کشور کانادا می نمایند. در نتیجه این راه برای سرمایه‌گذاران کشور کانادا بسیار جذب شده است.

شرایط ویژه خرید ملک در کانادا

اگر قصد خرید ملک در کانادا را دارید، باید در ابتدا ۲۰% مبلغ خانه را به صورت پیش پرداخت، پرداخت کرده و مابقی را از طریق دریافت وام اقدام نمایید. در نظر داشته باشید شرایط خاصی برای خریداران ملک در کشور کانادا وجود دارد که برای بررسی موارد بیشتر می توانید با کارشناسان سایت کارمانیا در ارتباط باشید.

بحث امروز ما در مورد خرید ملک در کانادا بود و سعی داشتیم انواع ملک های قابل خرید و سرمایه گذاری را معرفی نماییم. در صورت تمایل نقطه نظرات خود را در مورد خرید ملک با ما در میان بگذارید.

شرایط خرید ملک در کانادا

اگر قصد دارید که شش ماه یا کمتر در کانادا بمانید، غیر مقیم محسوب می شوید، اما اگر می خواهید بیش از شش ماه در سال بمانید، باید برای مهاجرت اقدام کنید. همچنین صحبت کردن با یک وکیل برای پشتیبانی از اسناد مورد نیاز بانک ها و مشاوران املاک کانادا، به خصوص اگر در حال حاضر در کانادا زندگی نمی کنید، ممکن است مفید باشد.

در آوریل 2017، دولت انتاریو مالیات بر سوداگرانه غیرمقیم (NRST) را معرفی کرد، مالیاتی 15 درصدی بر خرید ملک مسکونی که در یکی از مناطق شهر تورنتو بر افرادی که شهروند یا مقیم دائمی نیستند؛ اعمال می ‌شود.

بهترین مکان برای خرید ملک در کانادا کدام است؟

کانادا با مرزهای بی پایان، مناظر کوهستانی زیبا، خط ساحلی ناهموار و مناظر شهری مدرن و پر جنب و جوش، همه چیز دارد. جایی که تصمیم می گیرید زندگی کنید به چند چیز بستگی دارد:

  • کیفیت زندگی: پژوهشگران کانادایی در یک نظرسنجی از بیش از 20000 نفر اتباع 73 کشور مختلف که به 9 جنبه مختلف زندگی از جمله ثبات اقتصادی، بازار کار، خانواده دوستی و موارد دیگر توجه داشتند، رتبه اول را در شاخص کیفیت زندگی 2020 کسب کرد.
  • بهترین مکان‌ها برای زندگی: حقیقت این است که، مطابق نتیجه‌گیری ca که به  اقتصاد قوی، نرخ جرم پایین و آب و هوای عالی، پرداخته است، این مقام به شهر انتاریو می ‌رسد. انتاریو نه تنها به طور کلی بهترین مکان برای زندگی است، بلکه به عنوان بهترین مکان برای مهاجران جدید کانادا و سومین مکان برتر برای بازنشستگان و پنجمین مکان برتر برای تشکیل خانواده انتخاب شده است.
  • هزینه زندگی: بر اساس شاخص هزینه زندگی در سال 2020، وینیپگ، ویکتوریا و ونکوور در فهرست 30 شهر گران قیمت جهان قرار گرفتند.
  • مقرون به صرفه بودن املاک: کانادا در فهرست مقرون به صرفه ترین املاک 2020 به واسطه بررسی Numbeo بخاطر قیمت بالای ملک در مقایسه با سایر کشورهای جهان در رتبه 85 قرار گرفت، اما واقعاً این مسئله بیشتر بستگی به ایالتی دارد که تصمیم می گیرید به آن مهاجرت کنید.
  • آب و هوا: آب و هوای کانادا بسیار متغیر است، بنابراین هنگام تحقیق در مورد آب و هوا، حتماً به این موضوع توجه کنید که ممکن است با مقادیر تکان دهنده برف مواجه شوید!

چرا باید از مشاور املاک کمک گرفت؟

توصیه می شود هنگام خرید ملک در کانادا از مشاور املاک استفاده کنید؛ زیرا فروشنده معمولاً هزینه های مسکن را بیشتر در نظر میگیرد و مشاور املاک شما مانع این کار خواهد شد: برخی از کارهای پیش پا افتاده را باید برای یافتن خانه ایده آل خود انجام دهید؛ اطلاعات کافی در مورد ملک و منطقه را به دست بیاورید و برای کسب قیمت بهتر کمی چانه بزنید. دقت کنید در قراردادهای حقوقی یک مشاور املاک از نظر قانونی موظف است به دنبال منافع شما باشد و به یک منشور اخلاقی پایبند است.

برای انتخاب مسکن خود یک مشاور املاک پیدا کنید که در شورای املاک و مستغلات یا معادل آن برای استان مدنظر شما نامش ثبت شده باشد. این افراد محله را کاملا می شناسند و در این زمینه متخصص هستند . اگر غیر مقیم هستید، باید مطمئن شوید که مشاور املاکی را پیدا کرده اید که نکات مربوط به قوانین و املاک کانادا را بشناسد.

 خرید ملک در کانادا و اخذ اقامت

 برخلاف خیلی از کشورها که اتباع خارجی اجازه ندارند از طریق خرید ملک اقامت بگیرند، در کشور کانادا این قانون وجود ندارد و متقاضیان مهاجرت می توانند با خرید ملک اقامت کانادا را بگیرند.

 اگر قصد شما پس از خرید ملک در کانادا  اخذ اقامت  است، کارمونیا  به شما پیشنهاد می کند از راه سرمایه گذاری وارد شوید؛ اما چنانچه قصد شما پس از خرید ملک صرفاً سرمایه گذاری است، به نتیجه ی مطلوب خود خواهید رسید. شما می توانید با مراجعه به بنگاه های معاملات ملکی اولین گام را بردارید. برای خرید ملک باید در همان ابتدا ۳۵ درصد از قیمت کل ملک را بپردازید. حتماً در هنگام خرید ملک با یک مشاور مالیاتی مشورت نمایید.

 چه کسانی واجد شرایط خرید ملک هستند؟

 وقتی صحبت از خرید ملک می شود باید بدانید که برای تبعه های کشورهای مختلف، قوانین متفاوت است.  قانون جدیدی که در سال ۲۰۱۷ تصویب شده است این است که افراد غیرمقیم کانادا برای خرید ملک باید ۱۵ درصد مالیات پردازند که این قانون در حال حاضر در مناطق خاصی اعمال می شود.

خرید ملک در کانادا

 مراحل و شرایط خرید ملک

 برای خرید ملک شرایطی وجود دارد که با مشورت با وکلای کاردان و آگاه به قوانین باید انجام شود. در این بخش به این شرایط و مراحل خواهیم پرداخت.

اگر به دنبال خرید ملک در کانادا هستید، مراحل زیر باید طی شود:

  • اول با نماینده املاک؛ ملک مورد نظرتان را انتخاب می کنید و به کمک وکیل پیشنهادی پیش پرداخت را انجام دهید.
  • سپس با طرف قرارداد توافق می نویسید و شرایط کلی را بررسی می کنید و همه آنها را به تایید وکیل در می آورید و اشکالات را برطرف میکنید.
  • وکیل در این مرحله در مورد سوء پیشینه فروشنده اطلاعات کافی به دست می آورد.
  • سپس نامه توسط وکیل تنظیم می شود و تمام مبالغ پرداختی داخل آن مشخص خواهد شد.
  • در نهایت فرایند انتقال پول از خریدار به فروشنده توسط وکیل به انجام می رسد و کلید منزل را به شما تحویل می دهند.
  • مالیات خرید ملک حدود ده درصد قیمت ملک است که به فروشنده در حضور نماینده املاک و یک وکیل، معامله پرداخت می شود؛
  • هر دو طرف معامله بر سر قیمت توافق می رسند؛
  • یک نسخه از توافق نامه برای بررسی و تعیین تاریخ عقد قرارداد به وکیل ارسال می شود؛
  • تا زمان عقد قرارداد امکان بازدید از ملک وجود دارد؛
  • وکیل تمام بررسی ها را درباره فروشنده  انجام می دهد تا مطمئن شود که مشکلی در انجام معامله وجود نخواهد داشت.
  • وکیل سند را تنظیم می کند و در آن مبلغی که خریدار باید بپردازد مشخص می شود.
  • در مرحله آخر، وکیل مبلغ را به فروشنده می پردازد و سند و کلید را طبق قرارداد به خریدار تحویل می دهد.

 برای خرید ملک در کانادا شما می توانید ابتدا از طریق ویزای توریستی وارد شوید و سپس مراحل لازم را زمان بندی کرده و مرحله به مرحله طی کنید.

 شرایط خرید ملک

 همان طور که می دانید  یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاری ها، سرمایه گذاری در املاک است. کشور کانادا در زمینه خرید ملک محدودیتی برای اتباع خارجی در نظر نگرفته است؛ در نتیجه خرید ملک در کانادا ارتباطی با موضوع گرفتن اقامت ندارد. خریداران خارجی می ‌توانند به راحتی هر نوع ملک یا مستغلاتی را که می خواهند خریداری کنند. این امکان برای خریداران غیرمقیم  وجود دارد که ۶۵ درصد از ملک را در قالب وام مسکن دریافت کنند.

اما باید در هنگام خرید ملک ۳۵ درصد مبلغ ملک را به عنوان پیش پرداخت بپردازند.  قبل از اقدام برای دریافت وام توصیه می شود که با یک موسسه مالی مشورت کنید و اطلاعات لازم مانند بدهی ها و دارایی ها و اطلاعات مربوط به درآمد و اشتغال را کسب کنید. این امکان وجود دارد که می بایست مدارکی را جمع آوری و ارائه نمایید.

برای دریافت ویزای کانادا لطفا کلیک کنید.

خرید ملک در کانادا

قیمت خانه در کانادا

  کیفیت زندگی و طبیعت بی نظیر کانادا  و همچنین فرصت های فرهنگی و اقتصادی و… موجب می شود متقاضیان زیادی برای اقامت و خرید در این کشور وجود داشته باشد.  افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند باید در این کشور ملک خریداری کنند چه برای سرمایه گذاری، چه برای سکونت.

لازم است قبل از تصمیم و اقدام به خرید ملک،  راجع به قیمت ملک در کانادا اطلاعات کسب کنید. قیمت ها با توجه به شهر و منطقه متغیر هستند. مانند همه کشورها قیمت ملک علاوه بر موقعیت منطقه ‌ای به عوامل دیگری مانند متراژ و امکانات ملک نیز بستگی دارد. یکی از شهرهای پرطرفدار کانادا برای خرید ملک، شهر تورنتو است.

بیشتر بخوانید : وقت سفارت کانادا

 مالیات خرید ملک در کانادا

 افرادی که در این کشور املاک یا مستغلاتی خریداری می کنند، مشمول پرداخت مالیات می‌شوند که این مالیات را شورای شهر مشخص می کند و صاحبان املاک باید آن را سالانه پرداخت کنند. مبلغ مالیات را بانک و شهرداری محاسبه و دریافت می کند. این مبلغ در شهرها و مناطق مختلف کانادا متفاوت است که معمولاً چیزی حدود ۱۵ درصد از قیمت کل ملک است.  البته این مبلغ برای مالکان غیرمقیم است.

حرف آخر

 کشور کانادا به دلیل شرایط مطلوب زندگی متقاضیان فراوانی برای مهاجرت دارد که یکی از روش های گرفتن اقامت، خرید ملک است. خرید ملک شرایط و مراحلی دارد که در این مقاله بررسی شدند. چنانچه قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید می توانید با کارمونیا  تماس برقرار کنید و از مشاوره کارشناسان مجرب آن بهره مند شوید.

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با خرید ملک در کانادا اطلاعات کافی در اختیارتان قرار دهیم و راجع به مراحل این کار با شما صحبت کردیم.

از طرفی هم راجع به قوانین خرید ملک در ایالت های مختلف و تعلق گرفتن پاسپورت به ایالت های متفاوت و همچنین شرایط اقامت با خرید خانه با شما صحبت کردیم که قطعا مشاورین ما در کارمونیا کمک مضاعفی خواهند کرد تا کارتان را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

همانطور که گفته شد کانادا کشوری مهاجر پذیر است و یکی از راه های دریافت اقامت این کشور سرمایه گذاری و خرید املاک است.

برای خرید ملک در بهترین مناطق کانادا حتما از یک فرد متخصص مشاوره دریافت کنید زیرا خرید ملک در کانادا از عهده هر کسی بر نمی‌ آید و باید حتما در این زمینه با قوانین تعریف شده در این کشور آشنایی داشته باشد. با این حال در صورت داشتن سرمایه کافی شما می توانید به این مهم دست یابید.

سوالات متداول

1.برای خرید ملک در کانادا چه کنیم؟

برای خرید ملک باید در همان ابتدا ۳۵ درصد از قیمت کل ملک را بپردازید. حتماً در هنگام خرید ملک با یک مشاور مالیاتی مشورت نمایید.

2.چه کسانی واجد شرایط خرید ملک هستند؟

افراد غیرمقیم کانادا برای خرید ملک باید ۱۵ درصد مالیات پردازند که این قانون در حال حاضر در مناطق خاصی اعمال می شود.

منبع : www.getwhatyouwant.ca

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

3 پاسخ

    1. سلام به کاربر گرامی، شما میتوانید جهت اطلاع از شرایط و ضوابط با کارشناسان ما در کارمونیا تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *