خرید ملک در ترکیه

آیا امکان خرید ملک در ترکیه وجود دارد؟ آیا ایرانیان می توانند برای خرید مستغلات در ترکیه اقدام کنند؟ چرا خرید ملک در ترکیه حائز اهمیت است؟

مزایای خرید ملک در کشور ترکیه چیست؟  چگونه می توان اقامت ترکیه را خریداری کرد؟

چنانچه قصد دارید که از پاسخ این پرسش ها آگاه شوید، کافی است تا اندکی از زمان خود را به ما اختصاص دهید و به مطالعه این مقاله بپردازید.

در سال های اخیر جمعیت بسیار زیادی از ایرانیان به مهاجرت در کشور ترکیه روی اورده اند، که قصد دارند در سال های آتی زندگی خود را در این کشور زندگی کنند. این مساله دلایل بسیار متعددی دارد که برخی از انها را می توان:

آب و هوا، زیبایی کشور ترکیه، سهولت مهاجرت به کشور های دیگر از طریق ترکیه و … در نظر گرفت.

بسیاری از هموطنان عزیز ایرانی ما در سال های اخیر برای خرید ملک در این کشور نیز اقدام کرده اند، و عده بسیار زیادی نیز تمایل به انجام این کار را دارند که یکی از دلایل انجام اینکار دریافت اقامت ترکیه بوده است.

در واقع دریافت اقامت ترکیه به کسب مدرکی گفته می شود که با دریافت کردن آن امکان زندگی در کشور ترکیه برای ایرانیان و سایر اتباع خارجی فراهم می شود. به صورت کلی اقامت ترکیه از دو نوع برخوردار است که عبارتند از: اقامت دائمی ترکیه و اقامت موقت ترکیه.

ایرانیان برای مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه باید ابتدا اقامت موقت دریافت کنند و سپس اقامت دائمی خود را بگیرند که البته در این خصوص باید از شرایط مورد نظر دولت ترکیه برخوردار باشند تا بتوانند به این مدارک دست پیدا کنند.

شهر های استانبول و آنتالیا جزو شهر های توریستی و پرجمعیت کشور ترکیه بوده که بیشترین رشد قیمت خانه و سرمایه‌گذاری را دارد. شهر استانبول بیشترین رشد قیمتی در سال های اخیر را تجربه کرده و معاملات ثبت شده در شهر استانبول و آنتالیا رشد چشمگیری داشته است.  شما می توانید با خرید خانه در استان استانبول و شهر های همجوار سود بیشتری را دریافت نمایید.

آیا شما هم رویای خرید ملک در ترکیه یا یک ویلا  در این کشور برای گذران تعطیلات را دارید؟ چه قصد نقل مکان، گذران دوران بازنشستگی یا سرمایه گذاری داشته باشید، کشور ترکیه می تواند یک فرصت طلایی برایتان باشد.

این کشور بزرگ دارای آب و هوای خوب و تعداد زیادی از شهرهای شلوغ و استراحتگاه های ساحلی زیبا است و یکی دیگر از بزرگترین ویژگی های این شکل از سرمایه گذاری، قیمت پایین املاک در ترکیه است. در این مطلب، همه چیزهایی که در مورد خرید ملک در ترکیه به عنوان یک خارجی باید بدانید را بررسی خواهیم کرد، با کارمونیا همراه شوید.

امکانات رفاهی، گردشگری، تفریحی و پزشکی بسیاری در استان استانبول برای ایرانیان و سرمایه‌گذاران فراهم شده است. برای اطلاع از قیمت خرید خانه در شهر استانبول و خرید ملک در ترکیه با سایت کارمونیا همراه باشید

مبحثی بعدی که ما مورد بررسی قرار می دهیم خریداری اقامت اقامت ترکیه است زیرا تعدادی از کاربران از ما می پرسند آیا می توان بصورت مستقیم اقامت ترکیه را خریداری نماییم بریم و به این سوالات پاسخ دهیم .

آیا ترکیه برای خرید ملک گزینه مناسبی است؟

شاید خیلی از شما با خودتان فکر کنید در شرایط کنونی اخذ شهروندی ترکیه می‌تواند مفید ترین و بهترین کار ممکن باشد اما برای گرفتن شهروندی شما باید چه مراحلی را طی کنید‌؛ مثلاً باید اول اقامت بگیرید و بعد اقامت خود را تمدید کنید و کم کم به یک شهروند تبدیل شوید. شما برای انجام این کار نیاز به خرید ملک دارید. در واقع اگر قصد شما اقامت دائم یا شهروندی است، باید بگوییم که خرید ملک در ترکیه می تواند گزینه مناسبی باشد‌. شما بعد از اینکه در این کشور ملک می خرید، باید درخواست اقامت ملکی بدهید. ملک جزو اموال غیر منقول محسوب می‌ شود و شما از آن طریق اقامت می گیرید و به مدت ۵ سال می توانید اقامت خود را تمدید کنید و بعد برای شهروند شدن در این کشور جذاب درخواست بدهید.

اقامتی که از طریق خرید ملک میگیرید، همان اقامت ملکی است که بعد از ۵ سال مجوز شهروندی هم برای شما صادر می‌ شود. اگر هم با همسرتان این کار را انجام داده باشید یعنی شما به عنوان یک زوج، دو نفره ملک را خریداری کرده‌اید. ملک در کشور ترکیه قیمت خیلی بالایی ندارد و می‌ تواند برای سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی باشد.

ملک می تواند راهی برای شهروندی یا گرفتنِ اقامت باشد؟

بله خرید ملک در ترکیه می تواند به شما کمک کند تا در این کشور مقیم شوید. البته می توانید از طریق راه های مختلف دیگری هم این کار را به انجام برسانید؛ مثلا ویزای تحصیلی ترکیه یکی دیگر از روش هایی است که از طریق آن اقامت می گیرید اما از آنجایی که سرمایه‌گذاری در این کشور می‌ تواند سودمند باشد، شما می توانید اقدام به خرید ملک کنید و بعد از ۵ سال درخواست بدهید که برای همیشه در این کشور بمانید.  بالاتر هم اشاره کردیم که اگر ملکی که خریداری کرده‌اید، به نام دو نفر شما باشد، می توانید برای اقامت ملکی هر دو نفرتان درخواست بدهید.

اگر هم فقط ملک به نام همسرتان است، شما و فرزندان زیر ۱۸ ساله‌تان می توانید با عنوان اقامت توریستی او را همراهی کنید. اگر ملکی که خریداری کرده اید را با پدر مادر یا بستگان خود شریک باشید، فقط یک نفر می تواند از طریق آن اقامت ملکی بگیرد و همه با هم همزمان نمی توانند این کار را انجام دهند.

پروسه خرید ملک در ترکیه

اولین مرحله برای خرید ملک بازدید ملک مورد نظر است. باید موارد مهم را قبل از خرید ملک بررسی نمایید. در صورت اینکه به زبان ترکی استانبولی تسلط ندارید، از افراد مسلط یا مترجم زبان ترکی استانبولی کمک دریافت نمایید. پس از بررسی ملک مورد نظر، پروسه خرید ملک را ادامه داده و قرارداد بین دو طرف معامله منعقد می شود. این قرارداد به زبان ترکی استانبولی و فارسی نوشته شده و به نام خریدار تعریف می گردد.

تمام پرداختی های شما طبق قرارداد انجام شده و مقداری از قیمت کل ملک را باید برای عقد قرارداد بپردازید. در ادامه باید درخواست انتقال سند را انجام داده و برای آن نیاز به پاسپورت، برگه پایان کار، بیمه نامه اجباری، عکس، ترجمه مدارک و حضور وکیل خواهید داشت.

انتخاب ترکیه برای مهاجرت و پیشرفت

با توجه به اینکه هزینه های زندگی در کشور ترکیه نسبت به سایر شهر های اروپایی کمتر است، بسیاری از مهاجران از جمله کشور های عراق، سوریه و ایران اقدام به خرید ملک در ترکیه می کنند. مراکز تفریحی و سرگرمی بسیاری در کشور ترکیه وجود دارد که شما می توانید از مزایای گردشگری این کشور نیز استفاده نمایید.

مراکز بهداشتی و درمانی تخصصی در کشور ترکیه ساخته شده است که شما می‌ توانید این کشور را به عنوان مرکز پیشرفت در نظر داشته باشید. کشور ترکیه نیز از سرمایه گذاران در این کشور پشتیبانی کرده و خدمات بسیاری را برای کاربران ارائه می کند.

خرید ملک ارزان تر در ترکیه

اگر بخواهیم کشور ترکیه را از لحاظ سرمایه گذاری با کشورهای اروپایی و آمریکایی مقایسه کنیم، هزینه خرید ملک در این کشور بسیار کمتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی تلقی می شود و فرصت مناسبی را برای کاربران و سرمایه گذاران ایجاد می کند. شما می توانید با کمتر از ۲ میلیارد تومن در شهر هایی مانند استانبول اقدام به خرید ملک در ترکیه نمایید. برای آشنایی با هزینه های زندگی در کشور ترکیه و خرید ملک در این کشور با همکاران مجموعه در ارتباط باشید.

خرید ملک در ترکیه

آیا امکان خرید اقامت کشور ترکیه وجود دارد؟

به صورت کلی اقامت ترکیه در انواع مختلف آن به گونه ای نیست که بتوان با پرداخت پول آن را خریداری کرد،

در حالی که بسیاری از افراد فکر می کنند که با پرداخت پول به دولت ترکیه کارت اقامت برای انها صادر می شود.

پس باید بدانید که خرید اقامت در ترکیه امکان پذیر نیست و از این روش برای دریافت اقامت نمی توانید اقدام کنید.

حال این پرسش ایجاد می شود که اگر امکان خرید اقامت این کشور وجود ندارد چه راه هایی برای برای دریافت اقامت دائم این کشور وجود دارد ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای دریافت اقامت دائم برای این کشور به این معنا است که با استفاده از روشی مانند:

خرید ملک در ترکیه به دریافت اقامت نائل آمد.

در واقع کسانی که از تمکن مالی برخوردار باشند و امکان خرید املاک و مستغلات در ترکیه را داشته باشند،

می توانند با انجام این کار هم اقامت خود را دریافت کنند و هم از مزایای دیگر خرید ملک در ترکیه بهره مند گردند.

خرید ملک در ترکیه:

قیمت ملک در ترکیه با کشور ما تفاوت چندانی ندارد و هموطنان عزیز ایرانی می توانند در این کشور نیز برای خرید مستغلات اقدام کنند و سرمایه گذاری در ترکیه انجام دهند. علاوه بر آن هزینه مورد نیاز برای اجاره خانه در این کشور نیز تقریبا مشابه ایران است ،

این موضوع شرایط را برای ایرانیانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند بسیار آسان می کند.

خرید ملک در ترکیه

اهمیت خرید ملک در ترکیه:

از مسائلی که باعث می شود تا خرید ملک در کشور ترکیه حائز اهمیت باشد،

باید به این موضوع اشاره کرد که با انجام این کار در این کشور امکان دریافت اقامت فراهم می کنیم،

که یکی از شرایط  اقامت ترکیه در سال 2022 خرید زمین یا منزل می باشد،

در صورتی که هموطنان ایرانی برای خرید ملک در این کشور اقدام کنند، امکان دریافت اقامت این کشور را خواهند داشت.

اما توجه داشته باشید که در صورتی که قصد دارید تا برای دریافت اقامت ترکیه، از طریق خرید ملک در این کشور اقدام کنید،

باید حتما ملکی که در ترکیه خریداری می کنید، ارزشی به میزان حداقل 250 هزار دلار داشته باشد.

در غیر این صورت باید اقامت ترکیه خود را هر ساله با استفاده از سند ملک، تمدید کنید تا اجازه زندگی قانونی در این کشور را داشته باشید.

با خرید ملکی که دارای این ارزش پولی باشد، میتوان اقامت موقت را دریافت کرد اما این ملک نباید به مدت سه سال بفروش برسد

و خریدار باید آن را به مدت سه سال نگه دارد.

وضعیت خرید ملک در ترکیه

کشور ترکیه در سال 2019 قوانین جدیدی را وضع کرد که بر اساس آن همه اتباع خارجی که در این کشور خرید و فروش ملک می کنند، باید تاییدیه مهندسان متخصص را دریافت کنند. شما باید یک مهندس ناظر پیدا کنید که گزارشی از وضعیت ملک تهیه کند.

آیا خارجی ها می توانند در ترکیه ملک بخرند؟

برای خرید ملک در ترکیه لازم نیست شهروند یا مقیم ترکیه باشید. و البته، خرید خانه در ترکیه به طور خودکار حق زندگی در آنجا را به شما اعطا نمی کند – خارجی ها باز هم نیاز به درخواست ویزا یا اجازه اقامت دارند. همچنین چندین نوع محدودیت وجود دارد که خریداران خارجی باید قبل از جستجوی برای خرید ملک در ترکیه بدانند: شهروندان خارجی نمی توانند بیش از 30 هکتار ملک در ترکیه خریداری کنند و خرید یا اجاره ملک در مناطق ممنوعه نظامی نیز مجاز نیست.

آیا خرید ملک در ترکیه امن است؟

خرید ملک در خارج از کشور همیشه ریسک بیشتری نسبت به کشور خود دارد، بیشتر به این دلیل که باید به فرآیندهای قانونی آنجا عادت کنید. بازار املاک ترکیه در بین خریداران خارجی از شهرت خوبی برخوردار نبوده است و گاها خواندن داستان های وحشتناک درباره کلاه برداری، و مشکلات دیگر، برخی از خریداران را میترساند.

اما خبر اطمینان‌بخش این است که به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری خارجی، دولت ترکیه برای محافظت از خریداران و جلوگیری از کلاهبرداری در املاک و مستغلات، کنترل‌ها را تشدید کرده است.

مزایای خرید ملک در ترکیه:

خرید ملک در کشور ترکیه علاوه بر اینکه امکان دریافت اقامت را برای ایرانیان فراهم می کند،

اگر شما در ترکیه ملک خریداری کنید، می توانید از مزایای آن هم بهره ‌مند شوید. مزایای آن شامل موارد زیر است که حتما شامل حال همه شما خواهد شد:

  • می توانید بدون محدودیت وارد ترکیه شوید و از آنجا خارج شوید.
  • می توانید داخل بانک حساب باز کنید و کارت اعتباری در این کشور داشته باشید.
  • ثبت نام و تحصیل فرزندانتان در مدارس این کشور به صورت رایگان انجام می شود.
  • می توانید از خدمات مراکز بهداشتی بهره مند شوید.
  • امکان تبدیل گواهینامه برای شما وجود دارد.
  • امکان انتقال امتیاز آب و برق و گاز برایتان فراهم است.
  • امکان درخواست ویزای شینگن را برای شما انجام می دهند.

مزایای دیگری نیز دارد، اما مهم ترین مزیت آن همان دریافت اقامت بود.

بارزترین مزایای خرید ملک در این کشور از قبیل زیر است:

  • سرمایه گذاری و کسب سود با نرخ دلار
  • بهره مند شدن از برخی امکانات نوین کشور ترکیه
  • امکان ادامه تحصیل در این کشور
  • دریافت اقامت موقت برای شخصی که ملک را خریداری کرده به همراه فرزند و همسر او
  • و….

که ما برای شما کاربران عزیز تعدادی از موارد بالا را شرح داده ایم :

1 – سرمایه گذاری موفقیت آمیز

همان طور که می دانید بر اساس مسائل اقتصادی و اجتماعی حاکم بر کشور ما ارزش پول ایران به میزان زیادی کاهش پیدا کرده است،

از این رو یکی از مزایای مهم خرید مستغلات در کشور ترکیه، سرمایه گذاری است.

کسانی که قصد داشته باشند تا یک سرمایه گذاری موفقیت آمیز انجام دهند، خرید ملک در این کشور برای انها گزینه بسیار مناسبی است

زیرا با انجام این کار می توانند با نرخ دلار سرمایه گذاری خود را انجام دهند و از سرمایه گذاری با ریال ایران فاصله بسیار زیادی پیدا می کنند.

 

خرید ملک در ترکیه

2 – امکان دریافت اقامت برای تمامی اعضای خانواده شخصی که ملک خریداری کرده است:

اشخاصی که گزینه خرید ملک را برای دریافت اقامت ترکیه انتخاب می کنند و ملکی را در این کشور خریداری می نمایند،

نه تنها قادر به دریافت اقامت برای خود هستند، بلکه اقامت سایر اعضای خانواده خود را نیز به این شکل دریافت می نمایند.

3- امکان دریافت شهروندی ترکیه:

دریافت شهروندی ترکیه در مقایسه با اقامت ترکیه از مزایای بیشتری برخوردار است و کسانی که شهروندی ترکیه را دریافت کرده باشند،

امکان مهاجرت به حدود 100 کشور جهان را بدون نیاز به دریافت ویزا خواهند داشت که البته این فقط یکی از مزیت های دریافت شهروندی ترکیه است.

با این وجود خرید مستغلات در این کشور این امکان را برای شما به وجود می اورد و با گذشت 5 سال از خرید می توانید شهروندی ترکیه را نیز دریافت کنید.

بازار ملک در ترکیه چگونه است؟

قیمت ها در بازار املاک ترکیه طی سال های گذشته افزایش بسیار زیادی را تجربه کرده و در اوایل سال 2021، 30 درصد افزایش یافته است. این بدان معناست که دست دلالان در بازار دخیل است، اما خبر خوب برای خریداران این است که اخیراً پروژه‌ های توسعه و بازسازی مسکن رونق گرفته است.

چگونه با خرید ملک در ترکیه اقدام به دریافت اقامت دائم کنیم ؟

علاوه بر موارد ذکر شده در فوق کسانی که بخواهند با خرید ملک به اقامت دائم دسترسی پیدا کنند باید به مدت 5 سال ملک خریداری شده را برای خود نگه دارند و اقامت موقت خود را هر ساله تمدید کنند تا بعد از گذشت 5 سال از طریق خرید ملک امکان دریافت اقامت دائمی را داشته باشند و بتوانند پاسپورت خود را بگیرند.

زمانی که شما تصمیم می گیرید در ترکیه سرمایه گزاری به انجام برسانید، یعنی می خواهید از این طریق در ترکیه مقیم شوید. خوشبختانه راه انجام این کار وجود دارد اما باید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و متوجه شوید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید. در این مقاله راجع به خرید ملک در ترکیه با شما صحبت می کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیار تان قرار خواهیم داد. پس با ما همراه باشید اطلاعات تکمیلی را در این باره به دست بیاورید و متوجه شوید که چه اقداماتی را باید انجام دهید، چه مدارکی داشته باشید و خرید ملک چه مزایایی می تواند برای شما داشته باشد.

آیا با خرید ملک در ترکیه میتوان اقامت گرفت؟

وقتی که در ترکیه ملکی بخرید، می توانید بعد از آن درخواست برای اقامت ملکی بدهید، یعنی شما با داشتن اموال غیر منقول به دولت ترکیه اقامت می گیرید. بعد از اینکه ۵ سال بگذرد و اقامت شما تمدید شود؛ می‌ توانید برای شهروندی درخواست بدهید که به این کار اقامت ملکی گفته می شود و بعد از ۵ سال اجازه درخواست شهروندی را دارید. زمانی که شما درخواست اقامت ملکی می کنید، یعنی ملک خریداری می کنید، می‌ توانید با همسرتان این کار را انجام دهید؛ یعنی زوجین یک ملک دو نفره داشته باشند.

در تركيه قانون شهروندى به اين صورت است افرادى كه اموال غیرمنقول داشته باشند، می توانند در ترکیه بعد از چند سال اقامت دائم بگیرند و به عنوان شهروند ترکیه شناخته شوند. دقیقاً تفاوت آن با اقامت توریستی همین جا مشخص می شود. در واقع شما در اقامت توریستی هر چه قدر که زمان بگذرد و اقامت خود را تمدید کنید، نمی توانید شهروندی بگیرید اما بعد از این که اقامت ملکی بگیرید، بعد از ۵ سال می توانید درخواست شهروندی هم بدهید‌.
اگر هم ملک به نام دو نفر شما باشد، باز هم می توانید اقامت ملکی درخواست بدهید. اگر به نام یک نفر باشد، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال هم می توانند از این طریق اقامت توریستی بگیرند، اما فرزندان بالای ۱۸ سال نمی توانند برای اقامت توریستی یا ملکی درخواست دهند. اگر ملکی که خریداری کرده اید را با پدر مادر یا بستگان خود شریک هستید، فقط یک نفر می تواند از طریق آن اقامت ملکی بگیرد.

مدارک مورد نیاز برای اقامت ملکی در ترکیه چیست:

اگر شما می خواهید خرید ملک در ترکیه انجام دهید، باید یک سری مدارک داشته باشید تا بتوانید اقامت ملکی بگیرید که این مدارک شامل موارد زیر است:

  • اصل با كپى سند مالكيت
  • يك قطعه عكس فروشنده و دو قطعه عكس خريدار
  • اصل و كپى مدارك هويتى (كارت ملى ،شناسنامه،پاسپورت)با ارائه ترجمه رسمى به تركى
  • برگه پايان كار شهرداری
  • حضورمترجم رسمى همزمان (درصورت عدم تسلط به زبان تركى)

آیا میتوانیم همزمان با ازدواج در ترکیه، گزینه خرید ملک هم داشته باشیم؟

بله شما می توانید ازدواج بین المللی در ترکیه انجام دهید و در کنارش به خرید ملک هم بپردازید و این دو موضوع با یکدیگر تناقض ندارند. در واقع شما می توانید با ویزای توریستی وارد ترکیه شوید؛ اقدامات مربوط به رسمی شدن ازدواج در آنجا را به انجام برسانید و به کمک یک وکیل یا مشاور مهاجرتی اقدامات مربوط به خرید ملک را به انجام برسانید و با همسرتان در ترکیه اقامت خود را تمدید کنید.

کلام پایانی:

خرید زمین و خانه در ترکیه و چگونگی دریافت اقامت دائم را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم تا در صورتی که قصد دریافت اقامت و یا سرمایه گذاری در ترکیه را دارید اطلاعات مناسب در این زمینه را در اختیار داشته باشید.

در زمانه مهاجرت و خرید ملک در ترکیه باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. منطقه شهر که در آن سکونت دارید بهتر است امکانات رفاهی گردشگری و پزشکی را دارا بوده و بتوانید در صورت نیاز استفاده نمایید. همچنین خرید ملک و اقامت در کشور ترکیه چالش های خاص خود را دارد که باید در نظر داشته باشید.

در صورتی که مایل به خرید آپارتمان و خانه در ترکیه هستید، توصیه می کنیم که انجام این کار نیازمند طی کردن مراحل مختلفی است که باید در طی کردن این مراحل حرفه ای باشید و در صورتی که در انجام این امور سر رشته و مهارت ندارید، میتوانند از مجموعه کارمونیا کمک دریافت کنید و خرید ملک و دریافت اقامت خود را به واسطه همکاران ما در کارمونیا پیش ببرید.

در این مقاله به طور کامل برای تان درباره خرید ملک در ترکیه توضیح دادیم و همچنین اطلاعاتی را در مورد اقامت ملکی در این کشور در اختیارتان قرار دادیم. شما در این مقاله متوجه شدید که خرید ملک در چنین حالتی می تواند چه مزایایی به همراه داشته باشد و چه مدارکی نیاز است تا اقدامات اقامت ملکی را بگیرید.

در حقیقت اگر پیگیر باشید و اقدامات را پشت سر هم و به طور منظم به انجام برسانید، کارتان راحت تر خواهد شد. همچنین شما می توانید از مشاورین سایت ما یعنی کارمونیا کمک بگیرید و کارتان را طبق روال خودش انجام داده و پیش ببرید.

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل راجع به خرید ملک در ترکیه با شما صحبت کنیم و راجع به مناسب بودن این کار یعنی ازدواج در ترکیه، خرید ملک و مدارک مورد نیاز برای اقامت ملکی با شما صحبت کردیم‌. پس اگر قصد انجام این کار را دارید، می توانید سریعتر اقدام کنید. مشاورین ما در سایت کارمونیا در این زمینه کمک های زیادی به شما خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید و سوالات خود را به همکاران ما اعلام کنید.

سوالات متداول

1.هزینه خرید ملک در ترکیه چقدر می باشد ؟

قیمت ملک در ترکیه متفاوت است و بستگی به منطقه ی مورد نظر شما دارد البته هزینه خرید ملک در این کشور با کشور ما تفاوت چندانی ندارد و هموطنان عزیز ایرانی می توانند در این کشور نیز برای خرید مستغلات اقدام کنند.

2.مزایای خرید ملک در ترکیه چیست ؟

از مزایای خرید ملک در ترکیه می توان به امکان دریافت اقامت برای تمامی اعضای خانواده شخصی که ملک خریداری کرده، سرمایه گذاری موفقیت آمیز در این کشور و … اشاره نمود.

مطالب مرتبط :

اجاره ماشین در ترکیه

بهترین مناطق در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

رزرو هتل ارزان در استانبول

شرایط اقامت ترکیه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

8 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *